In the Platform Support role, you will represent SPX in interactions with key clients to ensure mutual objectives are met. You will coordinate and manage projects or initiatives involving the clients, and internal teams, interpret performance data, and oversee key performance indicators (KPIs). Your responsibilities include project coordination, resolving client-related issues, and collaborating with internal teams to enhance the customer experience. Additionally, you will be responsible for maintaining SOPs and managing operation-related tasks.
- Client Representation and Coordination:
- Act as the primary liaison between SPX and key clients to ensure alignment on objectives.
- Coordinate and oversee projects or initiatives with key clients/internal teams, ensuring adherence to scope and timelines.
- Review and maintain SOPs related to key clients to ensure operational consistency and efficiency.
- Coordinate with internal teams to ensure optimal performance on BAU days and campaign days, covering aspects such as goods handover, headcounts, working schedules, space allocation, and more.
- Address and resolve issues affecting key clients to enhance customer experience.
- Collaborate with internal teams to identify, analyze, and resolve problems
- Manage internal issues related to operations.
- Data Analysis and Performance Monitoring:
- Ability to interpret data, reports, and dashboards to provide actionable insights.
- Monitor and track KPIs through established systems.
- Conduct daily performance monitoring to ensure targets are met.
- Additional Responsibilities:
- Perform other tasks as assigned by the team lead to support overall team objectives and operations.
- Working time: Monday - Saturday
- Bachelor’s degree in Business Administration, Project Management, or a related field.
- Proven experience in project coordination or management, with client-facing responsibilities preferred.
- Strong analytical skills with the ability to interpret data and generate insights.
- Excellent problem-solving abilities with a proactive approach to issue resolution.
- Effective communication and interpersonal skills for collaboration with internal teams and clients.
- Experience with SOPs and warehouse operations is a plus.
- Strong stakeholder management skills.
- English to effectively collaborate with stakeholders across regions.
Công ty TNHH Hyosung Việt Nam thuộc 100% vốn đầu tư của tập đoàn Hyosung Hàn Quốc, được thành lập tại Việt Nam từ năm 2007 với 3 nhà máy chuyên sản xuất các loại sơi vải mành – nguyên liệu làm lốp xe ô tô, sợi Spandex, sợi nylon, sợi thép và các loại sợi khác. Nhà máy Hyosung Việt Nam đang tọa lạc tại đường N2, KCN Nhơn Trạch 5 với tổng diện tích đầu tư là 68 ha và hơn 3.500 nhân viên. Hiện tại, Hyosung Việt Nam đã có sản lượng tại Việt Nam và trở thành thương hiệu nổi tiếng trên thế giới về chất lượng cũng như sản lượng. Với môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động cùng chế độ phúc lợi tốt cũng như các chương trình training trong và ngoài nước, Hyosung Việt Nam được đánh giá là một trong những môi trường tốt nhất cho sự phát triển năng lực tiềm ẩn của nhân viên. Tính đến tháng 4/2013, tổng mức vốn đầu tư của công ty đạt hơn 141 triệu USD, đồng thời doanh nghiệp này cũng đã tăng quy mô sản xuất từ 13.300 tấn sản phẩm/tháng lên 14.200 tấn sản phẩm/tháng.'
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
-
2007: Thành lập công ty
Mission:
Hyosung đẩy mạnh sự đổi mới chất lượng và phát triển các công nghệ mang tính độc quyền dựa trên niềm tin rằng“ Năng lực công nghệ chính là năng lực cạnh tranh” .
Review Hyosung Việt Nam
Môi trường làm việc chuyên nghiệp, chế độ đãi ngộ lại cao
Chế độ đãi ngộ khá tốt. Cơ hội thăng tiến không cao
Phù hợp dành cho những bạn sinh viên mới ra trường, khó tìm thấy sự hợp tác ăn ý giữa các bộ phận