Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Finalize the actual quantity of the material to be ordered
- Enter and issue Purchase Orders
- Review Purchase Orders for adequacy of specified requirement
- Confirm material orders to vendors/suppliers
- Check delivery confirmation of all material orders that are released
- Inform to Account Payable Section and liaise with vendors for rejected parts, shortage parts and replacement dates.
- Ensure Vendors receive the latest revision drawing and specification
- Follow up on all deliveries and expedite goods to meet production requirements
- Source for better, cheaper and more reliable parts for the existing running products
- Purchase material include packing material
- Evaluate supplier performance with QA
- Evaluate potential suppliers
- Negotiate the best delivery term, price, lead time, MOQ, payment term
- Re-Schedule if required
- Report quality problem to supplier
- Communicate with supplier if they are in default
- Any other duties as and when required by MD
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
- University graduated
- 3+ years purchasing experience
- Proven experience in a similar role, preferably within the electronics manufacturing or PCBA industry.
- Familiarity with component sourcing and procurement processes.
- Excellent attention to detail. Able to work well under pressure; strong sense of urgency.
- Readily able to learn and adapt to new computer applications, system upgrades and other technology as necessary.
- Must be open to feedback and can be flexible and adaptable
- Advanced knowhow of Supply Chain Management
- Exceptional communication skills both verbal and written
Skills
- Excellent negotiation abilities with strong math skills.
- Able to develop and maintain effective, positive internal/external working relationships with a diverse group of individuals, excellent relationship management skills.
- Excellent English skills written and verbal
- Advanced skills in ERP systems (SAP is an advantage)
- Intermediate skills in MS Office suite, to include Excel, Word and Outlook.
- Negotiation skills, Detail-Oriented Skills
- Proficiency in Microsoft Office
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Kamereo là nhà phân phối B2B ứng dụng công nghệ đầu tiên tại Việt Nam.
Chúng tôi cung cấp giải giáp cung ứng nguồn hàng đơn giản và kinh tế nhất dành cho nhà hàng. Kể từ khi ra mắt vào năm 2019, chúng tôi đã phục vụ hàng trăm nhà hàng tại thành phố Hồ Chí Minh. Kamereo là giải pháp tối ưu nhất dành cho các doanh nghiệp F&B, nhằm đơn giản hoá quá trình cung ứng và tối ưu hoá chi phí vận hành.
Vào đầu năm 2020, chúng tôi cho ra mắt siêu thị online KameMart. KameMart cung cấp thực phẩm tươi chất lượng cao và các nhu yếu phẩm gia đình đến với người tiêu dùng. Công ty cam đoan nguồn gốc và chất lượng sản phẩm, đúng với quy chuẩn hàng hoá dành cho các nhà hàng có tiếng tại Sài Gòn. KameMart là giải pháp tối ưu dành cho những ai yêu nấu nướng và thưởng thức bữa ăn gia đình.