Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Lead Generation & Qualification:
- Actively prospect for new leads through cold calling, emailing, networking, and attending industry events.
- Qualify leads based on BANT (budget, authority, need, timeline) criteria to ensure they are a good fit for Ly Gia Vien's products and services.
Opportunity Management:
- Convert qualified leads into opportunities by conducting needs analysis, creating tailored proposals, and negotiating terms.
- Collaborate with Business Development Manager to develop and execute sales strategies for specific opportunities.
Account Management:
- Manage existing accounts, building strong relationships with customers and ensuring their ongoing satisfaction.
- Identify upsell and cross-sell opportunities within existing accounts.
- Resolve customer issues and complaints in a timely and professional manner.
Yêu Cầu Công Việc
- Proven 1-3 years of experience in Sales, preferably in the F&B industry.
- Strong communication, negotiation, and relationship-building skills.
- Strong interpersonal skills to effectively engage with customers.
- Proficiency in Salesforce CRM, and Microsoft Office Suite.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Phụ cấp khác:
Thưởng KPIs. Thưởng Performances
Thưởng Lễ/Tết theo chính sách Công ty
Tham gia đầy đủ BHXH-BHYT-BHTN full lương
Cấp phát đầy đủ đồng phục, công cụ làm việc - Cơ hội huấn luyện: Training sản phẩm hằng tuần tại Studio Lý Gia Viên
- Độ tuổi: 20 - 45
- Thời gian làm việc: Thứ Hai đến sáng Thứ Bảy (9:00 - 13:00; 14:00 - 18:00)
- Đồng nghiệp: Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động
- Phúc lợi:
Hưởng 01 ngày phép/tháng
Nghỉ Lễ, Tết theo quy định Nhà nước - Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Công Ty TNHH Kanacare Việt Nam được thành lập ngày 15/8/2017, với bề dày hơn 4 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực Dược phẩm, Thực phẩm chức năng và Mỹ phẩm, Kanacare mang trong mình sứ mệnh “Mang sản phẩm chất lượng tốt nhất đến tay khách hàng”, góp phần nâng cao hình ảnh và giá trị của các sản phẩm “Made in Việt Nam” trong lĩnh vực y tế, chăm sóc sức khỏe.