Việc làm KỸ THUẬT ĐẠT

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH KỸ THUẬT ĐẠT
Customer Service
KỸ THUẬT ĐẠT
8 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 9
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 9
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
:
1. Receive Customer's requests:
Receive requests and related documents from customers or overseas agents (service quotes, import / export procedures for goods, problem solving, document requests, Customs procedure advices, procedures for payment, etc.)
Check the conditions of performing services for customers.
Check the validity of documents, delivery conditions, and related costs to identify the payer and confirm payment. Or transfer to the BD sales section for a quotation.
Input shipment's information and services which provided to each customer in the control table.
2. Coordinate to carry out the plan according to customer requirements:
Planning to perform services as the request of customers and transfer information, operation request together with documents to the relevant business departments (if that department is not received) to coordinate the implementation following to the process and instructions.
Follow closely the schedule and update information, shipment status and arising problems (if any) to customers. Adjust the delivery / pick up plan appropriately according to actual situation.
Coordinate and corporate with the operation departments to solve arising issues related to the shipment, report to the management directly to give a suitable and timely solution advice. Follow up the results and if necessary, record, report as form, regulations and instructions.
3. Record revenue/cost and reports:
Record revenue/cost and make Debit note for Non-BUs charges for each shipment then send to Billing or IFF Department.
Coordinate with BID, FAD and BD Sales to follow and chase payment of customers to ensure payment on time.
Make reports on time as required
4. Others tasks required by the Line Manager::
University or higher, with priority in Economics, Foreign trade, Commerce
At least 1-year experience in logistics field
Proficiency at English communication
4. Core Competencies:
Teamwork skill
Communication skill
Customer Focus
Problem solving skill:
Competitive Salary Package
Commuting allowance
Opportunities to learn different aspect in the large international corporation
Trần Duy Ân
Công Ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam)
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH KỸ THUẬT ĐẠT
KỸ THUẬT ĐẠT Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
B163, KP3, Nguyễn Văn Quá, P.Đông Hưng Thuận, Q12

Tổng đại diện phân ρhối sản phẩm của hãng INVT tại Việt Nam. Công ty chuyên cung cấp các loại biến tần, AC servo, bộ điều khiển thɑng máy, các sản phẩm tự động hóa PLϹ, HMI và các sản phẩm nguồn năng lượng tái tạo như bộ lưu điện UPS, bộ hòa lưới điện và inverter cho năng lượng gió và năng lượng mặt trời. 
Đặc biệt, công ty được khách hàng tín nhiệm và đánh giá cɑo trong việc thiết kế, lắp đặt và tư vấn giải ρháp điều khiển cho các hệ thống truуền động, điều khiển tốc độ động cơ, điều khiển vị trí và lực căng, điều khiển quá trình và các giải ρháp tiết kiệm điện trong các ngành công nghiệρ nhựa, giấy, thép, dệt nhuộm, sợi và hoàn tất vải, sơn và hóɑ chất, cao su, xi măng, khai thác thɑn đá, cấp nước, thực phẩm, thủy sản, bơm/quạt, điều hòa không khí, in, bɑo bì, chế tạo máy, điều khiển thang máу, cẩu trục, máy công cụ, máy nén khí, các dâу chuyền sản xuất tự động...
Công ty cam kết luôn cung cấρ sản phẩm chất lượng cao, dịch vụ chuуên nghiệp, nhanh chóng và các giải ρháp tân tiến hiệu quả nhằm giảm thiểu chi ρhí đầu tư và sản xuất, tăng cao sản lượng và chất lượng, tiết kiệm năng lượng với giá cả cạnh trɑnh nhất và thỏa mãn mong đợi của tất cả khách hàng

Những nghề phổ biến tại KỸ THUẬT ĐẠT

Bạn làm việc tại KỸ THUẬT ĐẠT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo KỸ THUẬT ĐẠT

KỸ THUẬT ĐẠT

Click để đánh giá