Công ty TNHH Lock&Lock HN

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công ty TNHH Lock&Lock HN

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Lock&Lock HN
Sales Support & Admin Staff
Công ty TNHH Lock&Lock HN
11 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 180-192 Nguyen Cong Tru St., Dist. 1, HCMC

Mô tả công việc

The Admin Executive provides administrative support to Pricing & Tender teams by preparing tariff reports, handling information requests, and performing clerical functions such as client & vendor registrations, updating commercial reports.
The Executive is responsible for performing certain duties like act as a liaison for the BD & Pricing/Tender teams take messages, record, type and distribute meeting minutes, conduct research in areas of interest for the business.
Commercial Admin Support Role
- Support Pricing/ Tender Team on data entry for pricing RFQs.
- Be able to analyze numerical data, understand components and relationships, find patterns, and draw conclusions.
- Updating rates and information regularly within BLA network of offices & network agents in Asia.
- Act as a liaison to enhance the overall customer experience for customers.
Administrative Role
- Updates and maintains a library of documents and quotes for future business needs.
- Ensures that billing instructions and relevant job confirmations (through POs & SOs) are updated on SharePoint.
- Track Master Service Agreements' validities and calls out for renewal discussions.
- Work alongside with Business Development Team in developing the pricing action & setup for new services/solutions for organic growth.
- Filling and updating of application submission for client with sharpness and meticulous
Vendor Management Role
- Maintain and updated vendors tariff for recognized upcoming activities.
- Request up to date tariffs with existing vendors and establishes better performance standards.
- Pricing negotiations with vendors relating to multi-modal transport.

Yêu cầu công việc

- Preferably at least 2 years' experience in logistics, supply chain, international trade or transport
- Minimum Diploma
- Must have experience with Windows based programs and advance Microsoft Excel skills a huge plus.
- Must be organized, positive & patient.
- Review work with accuracy & has an eye on numerical data.
- Team player

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Attractive salary + Bonus + 13th Payment
Giải thưởng
International working environment
Hoạt động nhóm
Annual leave / Company trip/ Training
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Lock&Lock HN
Công ty TNHH Lock&Lock HN Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
OF-17-18, R2-L2,72A Nguyễn Trãi, Phường Thượng Đình, Quận Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Lock&Lock HN là Công ty 100% vốn nước ngoài, thuộc tập đoàn Lock&Lock Hàn Quốc, chuyên kinh doanh các mặt hàng gia dụng, hộp đựng đồ ăn, đồ dùng trẻ em, chăn ga gối đệm, các mặt hàng nội thất...Các sản phẩm của Công ty đã có mặt trên 115 quốc gia trên thế giới và đang tiếp tục mở rộng thị trường để mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm tốt nhất. Các bạn có thể tìm hiểu thêm về chúng tôi qua trang web chính thức của Công ty tại Việt Nam: locknlock.vn 

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Lock&Lock HN

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Lock&Lock HN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Lock&Lock HN

Công ty TNHH Lock&Lock HN

Click để đánh giá