To develop and implement marketing & communications strategy, plan and activities to achieve company business target.
Job Duties/Responsibilities:
- To build and execute annual marketing plan & brand identity and positioning.
- To identify and analyze market intelligence, market trends, import/export data, financial data and statistical information, transport projects, customer and competitor behavior and generate reports using databased analytics tools to improve business performance.
- To execute marketing and launching new products/products/techniques/technologies by effective marketing communication programs.
- To organize conferences, seminars, workshops, and company/product exhibitions.
- To contribute to writing copy for marketing material such as brochures, leaflets, posters, flyers and manage their production.
- To write and distribute press releases.
- To lead and coordinate with IT & Technical department to develop/update ADCo website and viral marketing channels, including photo shoots and videos.
- To develop Customer Relationship Management program to improve sales performance and customer loyalty as well as customer insights.
- To manage marketing budget to ensure the healthy growth of the sales to achieve the set target.
- To work closely with other related departments for effective operation.
- To do other tasks assigned by the Deputy Country Director.
Qualifications:
- Minimum University degree of marketing or economics. Master's degree is preferred.
- At least 8 years in marketing, of which 3 years in industrial or technical marketing with B2B.
- Strong marketing communications skills.
- Brand building & brand management.
- Business intelligence & Marketing mix.
- ATL (Above-The-Line) and BTL (Below-The-Line) advertising strategies.
- Market research skills & Numerical skills.
- Analytical, Creative & Logical thinking skills.
- Strong leadership and management skills.
- Planning and organizational skills.
- Good interpersonal, communication & presentation skills, both oral and written.
- Excellent English skills.
- High level of competence with Microsoft Office suite (in particular, advanced Microsoft Excel, PowerPoint & Power BI skills).
- Positive attitudes & behaviors. Passionate & motivated.
- Proactive and hard working under high pressure.
- Self-learning skills, frequent traveling throughout the country.
- Good health.
- No part-time work, private business, or study.
Công ty TNHH Mặt Trời Vàng Goldsun được thành lập năm 1994, là Công ty Quảng cáo và Truyền thông đầu tiên tại Việt Nam đi đầu trong việc xây dựng hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001-2000, cam kết mang đến cho khách hàng DỊCH VỤ QUẢNG CÁO KHÔNG SAI SÓT.
Dựa trên cách tiếp cận lấy khán giả làm trung tâm, Thương hiệu Goldsun cam kết là nhà cung cấp dịch vụ truyền thông uy tín, hiệu quả hàng đầu tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1994
Mission
Hệ thống Goldsun Media đã tiếp cận và bao quát hầu như tất cả các điểm chạm của khán giả mục tiêu. Những dịch vụ của Goldsun Media cung cấp luôn được đánh giá cao về tính hiệu quả trên thị trường.