Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
Mô tả Công việc
- Create and implement effective sales strategies and lead nationwide toward achievement of corporate sales objectives.
- Develop competencies and processes required to create an effective and efficient sales organization.
- Provide leadership through effective communication of vision, active coaching and development while comparing sales results to goals and taking appropriate action to correct when necessary.
- Provide sales management, budget control, compensation programs and incentive planning.
- Ensure effective hiring, training, development and retention of team member.
- Provide supervision through field visits, observations and measurement of results to include performance appraisals and salary reviews.
- Build up & develop good relationship with key customers & new potential territories
- Proactively identify changes in healthcare, delivery systems, and competitive pressures to develop and modify strategies and tactics accordingly.
- Prepare monthly, quarterly and annual sales forecasts.
- Manage to meet/exceed monthly, quarterly and annual sales forecasts.
- Maintain competitive knowledge to create and adjust sales strategies.
- Attend clinical meetings, seminars, and conferences as appropriate.
- Other tasks as assigned from line manager
Yêu Cầu Công Việc
- Experience and success in recruiting and retaining a high performance sales team and a demonstrated ability to lead and manage a diverse sales team.
- Demonstrated ability to achieve sales plans.
- Proven business analysis and judgment with the ability to proactively manage business and P&L to meet objectives.
- Demonstrated ability to professionally develop and coach sales team.
- Strategy development, project management, problem solving, and change management skills.
- Exceptional negotiation skills.
- Strong communication skill
- Ability to build positive working relationships, both internally and externally.
- Have experiences in tender process knowledge
- Ability to effectively present information and negotiate with BOD
- Demonstrated strong oral and written communication skills.
- Business related computer skills including Microsoft Office Suite.
- Willing to travel frequently
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty BKG Tân Mỹ là công ty trực thuộc công ty Cổ phần đầu tư BKG Việt Nam (BKG VN) là một hệ thống đồng bộ, tích hợp nhiều công ty hoạt động trong các lĩnh vực: sản xuất và thương mại đồ gỗ nội ngoại thất, thực phẩm sạch, đầu tư, bất động sản… nhằm tạo dựng một cuộc sống tốt đẹp hơn cho mọi người.
Với phương châm “Gửi gắm niềm tự hào trong từng sản phẩm”, BKG VN luôn luôn mong muốn đem lại cho thị trường và người tiêu dùng những sản phẩm mới, cao cấp, chất lượng, phù hợp và đáp ứng tối đa hóa nhu cầu thị trường. Các sản phẩm sản xuất tại BKG VN đều được sản xuất trên dây truyền đồng bộ, hiện đại, cùng với đội ngũ nhân viên nhiệt tình, có bề dày kinh nghiệm trong lĩnh vực chuyên ngành, sản phẩm luôn luôn tuân thủ theo hệ thống quản lý chất lượng.
Song song với lợi ích cộng đồng, BKGVN không ngừng gia tăng giá trị cho cổ đông. Với tầm nhìn của Ban lãnh đạo cùng sự tin cậy, sáng tạo và học hỏi không ngừng của đội ngũ nhân viên đã – đang tạo nên những giá trị cốt lõi cho sản phẩm, góp phần đưa BKG VN trở thành tên tuổi hàng đầu trên thị trường.