Phúc lợi
- Phụ cấp
- Đào tạo
- Công tác phí
Mô tả Công việc
A. OVERVIEW OF THE ROLE:
An Account Director shall advance level of management and business consultant. He/ She shall convert and bring new business home.
B. ROLE AND RESPONSIBILITIES:
1. Planning (20%):
- Proactively propose appropriate creative ideas or directions.
- Developing and completing project proposals, presentations.
- Work with creative team to develop the best, strategically aligned ideas.
- Evaluating ideas in the internal review sessions.
2. Project Management(10%):
- Making sure Account Managers and team members follow company processes while working with other departments.
- Troubleshooting problems and work with relevant people to address these issues.
- Reviewing and submitting project budget estimates to Group Account Director.
- Coordinating budget processes with Finance Dept., Operation Dept.
- Verifying and proposing recommendations for Cost Estimate, Expense, Contract,…
- Evaluating performance after projects.
- Being responsible for the team’s KPIs (Billing and Profit).
3. Show Development (10%):
- Guiding and managing the team to develop storyboards of performances, video clips, visuals following the show content.
- Attending and feedback meetings pre-production before the event.
- Monitoring the effectiveness of the event show.
4. Client Management (20%):
- Being the main daily contact for assigned accounts and projects.
- Earning the trust of clients by delivering dedicated, attentive services.
- Annual survey to optimize the Client’s satisfaction.
5. Business Development (20%):
- Developing and meeting KPIs of revenue, client service, coaching and propose methods of evaluation.
- Building strategies and action plans to approach new potential Clients & maintain the current ones.
- Effectively present, sell and defend all agency work/ proposals to assigned clients.
6. People management (20%):
- Giving initial evaluation for subordinate performance and propose recommendations to Group Account Director.
- Managing and motivating team members.
- Building personnel plan and cooperate with HR Dept. to recruit, train, coach, and stabilize staff for the business plan.
Yêu Cầu Công Việc
C. QUALIFICATION & EXPERIENCES:
- Bachelor’s degree.
- At least 3-year experience in the same position.
- Solid working experience in one of leading below the line agencies.
- Experience across various marketing disciplines, e.g. events, activation, sales promotion, digital is an advantage.
D. SKILLS:
1. Soft skills:
- Good time management and organizational skills.
- A positive and strong leader.
- Excellent troubleshooting and solution-finding skills in terms of staff and projects.
- Aesthetic, adaptable, tenacious, systematic, innovative and insightful.
2. Competency skills:
- Strong understanding of customer and market dynamic requirements.
- Proven track record of delivery on projects in terms of time, budget, and other client KPIs.
- Passionate and driven in everything you do, and filtering that approach through the teams and the organization as a whole.
- Good written skill, particularly in relation to proposals and presentation.
- Good English in verbal and written communication.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
PER-FECTIV là một Cơ quan Tiếp thị Trải nghiệm Sáng tạo cao chuyên về Rượu, Ô tô, Dịch vụ Tài chính, Thương mại điện tử / Công nghệ, Điện tử, v.v.
Với những lợi thế về sự sáng tạo, đổi mới và hiểu biết sâu sắc về ngành được công nhận bởi các giải thưởng quốc tế uy tín, chúng tôi có một danh mục dịch vụ đáp ứng các nhu cầu và yêu cầu của Tiếp thị trải nghiệm thành công.
Trên cuộc đua trở thành người dẫn đầu thị trường, chúng tôi luôn đặt nhu cầu của khách hàng lên hàng đầu để tạo ra các dịch vụ của mình, kết nối và thu hút thương hiệu với đúng đối tượng mục tiêu. Tại PER-FECTIV, "Luôn chuyển động" là chìa khóa thành công. Chúng tôi không ngừng tìm kiếm sự sáng tạo mới, đổi mới công nghệ và vượt qua giới hạn của chúng tôi để đạt được sự hoàn hảo và kết quả hiệu quả cho khách hàng của chúng tôi.