Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Operations Admin:
- Follow meeting schedule, book meeting room, preparing meeting room.
- Ensure accuracy in payment for business expense claim back
- Manage taxi card, record information and summary report
- Control, manage, payment monthly for operations expense as: stationery, drinking water, courier express, utilities and other fees
- Ensure accuracy and on time in payment of operation expense of stores in Operations
- Prepare equipment for new store opening - Guide store and Operations Team about payment process
- Key contact point, coordinator in any problems related to internet, store tracking and other department
- Weekly Store visits to review store performance and provide timely support to the store, ensuring the best store operation possible.
2. Supporting tasks:
- Support paperwork for Operations team (if any)
Other tasks assigned by line manager
Yêu Cầu Công Việc
- Relevant Experience: At least 2 years working experiences in Admin position
- Ability to stay calm and on-task in high-stress situations.
- Ability to multitask and prioritize daily workload
- Highly responsibilities and result oriented.
- Put Customer services first mindset
- Strong problem-solving skills.
- Strong communication skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Trên 10 Tr VND
Công ty TNHH Phát Triển Kỹ Thuật Việt Nam (VTD Co., Ltd)
* Trụ sở chính: Số 160 Trần Bình, phường Mỹ Đình 2, quận Nam Từ Liêm, Hà Nội Điện thoại: 0243 7555 282/ 283 Fax: 0243 755 3405 * VPĐD tại TP.HCM - Công ty TNHH Phát Triển Kỹ Thuật Việt Nam Địa chỉ : 17 Hồ Văn Huê, Phường 9, Quận Phú Nhuận, TP.HCM
Điện thoại : 028 36222986 (Tuyển dụng - Ext :10)