Mô tả công việc
- Ensure that all front desk staff are efficient and friendly when customers arrive or leave the hotel. Act to be an example for other employees.
- Listen and understand customer requests and inquiries, and speak in a positive and clear voice. If necessary, provide a guide to each office's opening hours and a guide to the area surrounding the hotel
- Customer complaints are solved by making a thorough investigation and making effective decisions. Make decisions based on past practices and experiences and take appropriate action. In special circumstances, appropriate modifications are made. Monetary compensation measures are used as a last resort after taking action where possible.
- Quickly complete the entry and exit registration process by inputting or outputting information to a computer system and confirming information about customers and room rates; Assign rooms according to customer needs. Register and issue your room key. If necessary, provide room keys, coupons, brochures, etc. to customers in designated folders. The customer closes the account at the time of Check-Out.
- Obtain a credit card authorization using a card terminal. Handle cash and exchange foreign currency. Register on computer to bill hotel facility for customer's room.
- Incoming calls are answered in a positive and clear voice. If necessary, the customer's message is entered or printed on the computer and delivered to the customer. Receive and store mail, parcels, faxes, etc. at the request of the customer.
- When instructing employees, always do so clearly and effectively in writing or orally. Assign and direct detailed work to the general staff. Supervise and improve on performance.
- If there is a new employee, play a role as a mentor to teach the department's work for new employees.
- Completion of necessary training at the hotel.
- Participate in departmental monthly meetings to discuss the results of the department's operations and share information. Suggest improvements by focusing on improving service to customers and employees.
- If necessary, perform any other tasks related
Quyền lợi được hưởng
*Attractive salary/ Mức lương thu hút
* Professional and friendly working environment/ Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp
* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh
- 2 days off/ week, 12 annual leaves/ year- 02 ngày nghỉ/ tuần, Phép năm 12 ngày/ năm
- 24h accidental insurance, health care insurance for self and dependants/ BH tai nạn 24/24h, BH sức khỏe cho cá nhân và người thân
- Service Charge support, meal, transport, mobile allowances during pre-opening/ Hỗ trợ phí phục vụ, tiền ăn trong ca, xăng xe và tiền điện thoại trong giai đoạn tiền khai trương
- Uniform, staff meals, shuttle bus are provided / Được cung cấp đồng phục, suất ăn trong ca và xe đưa đón khi khu nghỉ dưỡng đi vào hoạt động.
Yêu cầu công việc
- Business standard (MS-Office and Opera)
- 2-year college degree or above, bachelor degree preferred(Hotel management related major preferred)
- At least 3 years front desk service experience
Yêu cầu hồ sơ
SĐT:0235-625-0088
Raksul đặt mục tiêu thay đổi thế giới bằng cách tái tạo lại các cấu trúc ngành cũ bằng sức mạnh của Internet. Raksul là công ty xây dựng nền tảng B2B có trụ sở tại Tokyo, Nhật Bản. Để thay đổi thế giới bằng cách tái tạo lại các cấu trúc ngành truyền thống bằng sức mạnh của Internet, công ty hiện đang vận hành ba nền tảng chia sẻ về in ấn, quảng cáo và hậu cần. Nền tảng lớn nhất của Raksul, raksul.com, là dịch vụ thương mại điện tử in ấn trực tuyến được ra mắt vào năm 2013 và có hơn 1 triệu người dùng đã đăng ký tại Nhật Bản. Để đẩy nhanh hơn nữa sự phát triển của dịch vụ này, nhiều dự án đang được triển khai, bao gồm việc tung ra các danh mục sản phẩm in ấn hoàn toàn mới như quà tặng doanh nghiệp, xây dựng lại và củng cố cơ sở hạ tầng phụ trợ, phát hành các tính năng dịch vụ mới như thiết kế trực tuyến. phần mềm và hệ thống kiểm tra dữ liệu in tự động, v.v.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Do việc mở rộng sản phẩm nhanh chóng, Raksul vừa thành lập một chi nhánh mới tại Việt Nam vào tháng 6 năm 2020 và phát triển đội ngũ kỹ sư địa phương tài năng.
Mission
Tầm nhìn “HỆ THỐNG TỐT HƠN, THẾ GIỚI TỐT HƠN”, chúng tôi đã thúc đẩy hiện thực hóa một thế giới tốt đẹp hơn bằng cách đưa Internet vào các ngành truyền thống chưa được số hóa và bằng cách chuyển đổi cấu trúc ngành của nhiều ngành. như in ấn và khuyến mãi (Raksul), hậu cần (Hacobell), quảng cáo (Novasell) và CNTT doanh nghiệp (Josys).
Review RAKSUL Vietnam
Tiệm cận Perfect(IT)
Môi trường làm việc chuyên nghiệp với nhiều phúc lợi(IT)
Môi trường làm việc tuyệt vời, được đánh giá cao(IT)