Các phòng ban đang tuyển dụng tại Rentokil Initial

Kỹ thuật
Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán
Lao động có tay nghề và sản xuất
Vận tải
Công nghệ thông tin
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Rentokil Initial

Cập nhật 24/11/2025 22:58
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH RENTOKIL INITIAL (VIỆT NAM)
Key Account Manager
Rentokil Initial 4.4★
10 đánh giá 111 việc làm 11 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/06/2025
Hạn nộp hồ sơ: 16/12/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
  • Customer Relationship Management
  • Develop and maintain strong relationships with existing and potential customers to ensure retention, satisfaction, and sales growth.
  • Create and execute detailed schedules for Key Account Executive (KAE) activities, including renewal plans, sales pipelines, and strategic account penetration strategies.
  • Achieve client retention rates and sales targets as per the Annual Operating Plan (AOP).
  • Monitor competitor activity, report findings to the National Sales Manager, and propose countermeasure strategies.
  • Analyze account profitability monthly and implement actions to improve performance.
  • Collaborate with the Customer Development Executive (CDE) and other departments (e.g., Operations, Credit Control) to ensure smooth handovers and service delivery.
  • Follow up on leads and tickets in accordance with company guidelines.
  • Provide training, guidance, and support to team members to align with team and company objectives.
  • Maintain comprehensive knowledge of company products, services, and competitors' offerings.
  • Handle customer complaints regarding product quality or delivery timelines promptly and effectively.
  • Respond to contract termination notices and manage the liquidation process.
  • Conduct regular client visits, quality audits, and strategic account reviews to meet service standards.
  • Customer Service
  • Ensure high-quality service delivery to maintain customer satisfaction.
  • Foster effective communication and cooperation with business functions to support key account retention.
  • Serve as the primary contact for customer queries, liaising between customers and internal teams.
  • Address and resolve customer complaints logically and efficiently.
  • Provide detailed customer updates through the system and report customer feedback to the National Sales Manager.
  • Develop tailored customer service solutions for key accounts to meet their specific needs.
  • Administration & Accounts
  • Ensure timely submission of invoices and obtain necessary acknowledgments.
  • Collaborate with the Credit Control team to ensure accurate invoicing and manage debt within business targets.
  • Prepare and submit monthly debt status reports.
  • System Maintenance & Reporting
  • Keep sales-related systems updated on a timely basis.
  • Prepare and submit accurate daily, weekly, and monthly reports, including:
  • Sales performance and forecasts.
  • Renewal status and termination/deduction forecasts.
  • Account profitability and regional account reviews.
  • Customer feedback and service level/KPI reports.
  • Maintain an accurate and up-to-date customer database.
  • Produce customer-facing reports as per agreed service levels or Key Performance Indicators (KPIs).
  • Additional Responsibilities
  • Collaborate with Functional Heads to prepare and submit tenders for key accounts.
  • Perform other tasks as assigned by management.

Requirements

  • Colleges/Universities in any field
  • Have 5 working years' experience in the field of sales or customer service
  • At least 2 working years' experience at the same roles
  • Good interpersonal skills and problem-solving skills
  • Good working behavior and time management skill
  • Able to work independently and teamwork
  • Able to manage a team
  • Good command of English
  • Be hard working, careful & enthusiasm person
  • Proactive approach, willing to support the team and working together.

Benefits

  • Competitive Base Salary upon Profile Experience
  • 13th month salary, rewards on Tet/Holidays/Birthday/Length of Service...
  • Health and accidence insurance Coverage
  • Global company, Career Path Development
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH RENTOKIL INITIAL (VIỆT NAM)
Rentokil Initial Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 68, đường Hồng Hà, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Rentokil là đơn vị uy tín hàng đầu thế giới nói chung và Việt Nam nói riêng. Kể từ khi thành lập năm 1925 tại Vương quốc Anh. Rentokil đã và đang cung cấp dịch vụ kiểm soát côn trùng dịch hại hiệu quả; đáng tin cậy cho khách hàng doanh nghiệp và nhà riêng. Đến Việt Nam 14 năm từ năm 2007, chúng tôi đã phấn đấu không ngừng để phát triển trở thành công ty diệt côn trùng dịch hại uy tín nhất tại Việt Nam.


Review Rentokil Initial

4.4
10 review

Review Highlights

Cập nhật 10/07/2025

Ưu điểm

  • Môi trường làm việc chuyên nghiệp, đồng đội hỗ trợ (106 reviews)
  • Cơ hội đào tạo & phát triển (112 reviews)
  • Lịch trình linh hoạt, cung cấp bữa ăn (156 reviews)
  • hính sách & phúc lợi tương đối tốt (130 reviews)

Nhược điểm

  • Lương khởi điểm thấp, tăng chậm (132 reviews)
  • Áp lực công việc, giờ giấc không ổn định (177 reviews)
  • Quản lý & văn hóa không đồng nhất (166 reviews)
  • Kỹ thuật & hệ thống còn thủ công (155 reviews)

18/07/2024
Customer Service Logistics tại Hồ Chí Minh

HR thân thiện, chế độ chính sách tốt

08/09/2024
PHP Developer tại Hồ Chí Minh

Công ty có lịch trình linh hoạt chế độ oki (ID)

08/06/2024
Nhân viên admin tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc tuyệt vời (ID)

Những nghề phổ biến tại Rentokil Initial

Bạn làm việc tại Rentokil Initial? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Rentokil Initial

Rentokil Initial

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo