We believe in making a real impact with our marketing efforts, adding true value for our potential customers. That's why we're on the hunt for a vibrant and fearless Marketing Specialist, bursting with passion and ready to take our marketing activities to the next level! If you're up for the challenge and eager to make a difference, we want you on our team!
What we expect you to perform
- Develop, implement, and refine comprehensive, multi-channel campaign strategies (email, socials, ads...) for demand generation; coordinate with all stakeholders, document campaign plans, and monitor their execution.
- Enhance demand capture by improving customer experience and utilizing appropriate tools.
- Create co-marketing campaigns with partner networks across various channels, including digital, social media, and events.
- Collaborate with the event marketing team to research and identify third-party conferences, sponsored events, and hosted partner activities; manage timelines and deliverables to ensure seamless execution, leading to qualified opportunities and sales pipeline growth.
- Contribute to the content strategy and work with the content marketing team to continuously enhance value for customers.
- Manage and track budgets to ensure effective ROI measurement.
- Successfully prioritize and manage multiple projects simultaneously, meeting deadlines and staying within budget.
Who you are
- At least 3 years of full-time experience in marketing, ideally in demand generation and enterprise B2B marketing.
- Excellent written and verbal communication skills in English.
- Passionate about data, with the ability to manage, collect, and report on metrics that drive action and solve problems.
- Keen interest in the latest marketing technologies and their potential to drive demand.
- Possess a positive, can-do attitude that motivates others and aligns with FIRE values.
- Familiarity with systematic testing processes is advantageous.
- Experience with Magento, Shopify, and e-commerce platforms is advantageous.
Why us
Salary: up to 40M Gross
- Seniority bonus, KPI bonus, 13th month salary, birthday gift,...
- No pressure to always get it right; we embrace failure as a learning opportunity within our team.
- Work alongside a talented and diverse marketing team.
- Free tea & coffee & borrow books.
- Office with a great view from 14th, 16th, 18th, 19th and 20th floor and creative workplace design (massage chair, PS5 ...)
- The State statutory holidays and collective activities (team building, picnics, travel, charity activities…) organized by the Company
- Working days are 5 days/week (Monday to Friday)
- Advancement opportunities available
- Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code.
Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.
Review TVCP
Nơi làm việc rất tốt nhưng chế độ của hãng thấp dành cho nhân viên
Làm Kỹ thuật viên dịch vụ thực địa thường là một nghề nghiệp có nhiều phần thưởng, nhưng quản lý và thăng tiến nghề nghiệp tại Toshiba lại không được như mong muốn.
Đó là một công việc bán lẻ khá ổn...chỉ cần tuân thủ các quy tắc và tổ chức các sự kiện.