Mô tả công việc
Marketing Communication Executive is responsible for conducting product research, establishing brand awareness and improving customer relations. This position is instrumental in the collaboration, planning, and implementation of all traditional and digital marketing efforts with support from communication agency.
- Marketing & Communication:
- Supervise the functioning of all marketing activities, sales promotions at La Table Hanoia; coordinate with other departments to ensure proper implementation of all marketing activities are carried out according to the proposed plan;
- Management of content assets, images/ photos on La Table Hanoi’s website, to be updated according to the correct timeline & brand voice;
- Briefing contents, coordinate with design agency to ensure designs are implemented correctly with brand identity and marketing campaign;
- Master crisis communication skills when an emergency occurs. Manage comments & respond to negative feedback, notify the relevant departments to answer questions and effectively resolve customer problems;
- Plan & estimate marketing costs, implement marketing campaigns & activities for La Table Hanoia brand. Implement marketing communication plans on channels (before, during and after every campaign);
- Coordinate with suppliers, marketing agency, KOLs & other departments, … to carry out effective marketing communication campaigns;
- Periodically synthesize, analyze and evaluate the effectiveness of marketing communication activities and sales promotions to ensure the achievement of the proposed marketing strategy.
- Events:
- In conjunction with the relative departments to to come up with ideas and implement the content of event programs at La Table Hanoia & Press Club;
- Develop the event scripts, present content and event implementation plans with the goal of attracting more potential customers & receiving customer information;
- Working as an event coordinator and be responsible for overseeing tasks throughout the event planning process;
- Contact with suppliers to organize and produce event materials & gifts;
- Work effectively to build relationships with colleagues in the company and the group.
Perform other tasks as assigned by the Direct Manager.
Quyền lợi được hưởng
- Service charge bonus payable on monthly basic;
- 12 annual leave per year, Saturday and Sunday off;
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance, 24/7 accident insurance paid;
- 2/9 bonus, 13th salary month bonus, annual bonus based on performance, annual review;
- Duty meal and parking provided;
- Annual health check-up, annual holiday trip with team;
- Opportunities for learning and development;
- Stable and professional working environment, opportunities to learn professional skills and advance in career, participate in the company's training program;
- 30% discount when using services/buying products of brands belonging to Open Asia Group.
Yêu cầu công việc
Onboard from 01/03/2025;
1. Qualification & Experiences:
- Bachelor's Degree (B.A.) or equivalent; major in Sales & Marketing, Tourism & Hospitality preferable. At least 3 years of experience in the same position, especially working experience in high-class restaurants, in a customer service role in the hotel/leisure/retail sector;
- In-depth knowledge of F&B services and products, restaurant and event operations.
2. Skills:
- Good command of the Vietnamese & English language, both written and verbal, due to the constant contact with clients, partners. Fluency in other languages would be beneficial;
- Outstanding communication and negotiation skills, that convince customers to use value-added products and service;
- Computer proficiency;
- Highly creative;
- Analytical and problem-solving skills.
3. Personality:
- Ambitious and willing to put in extra efforts to meet challenges;
- Team spirit, resulted oriented, proactive & honestly;
- Self-motivated and goal-oriented, desire to deliver results.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV in English to HR Department at 12 Ly Dao Thanh, Trang Tien, Hoan Kiem, HN
or telephone: 024.3934 0888 - ext: 3042
Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.
Review TVCP
Nơi làm việc rất tốt nhưng chế độ của hãng thấp dành cho nhân viên
Làm Kỹ thuật viên dịch vụ thực địa thường là một nghề nghiệp có nhiều phần thưởng, nhưng quản lý và thăng tiến nghề nghiệp tại Toshiba lại không được như mong muốn.
Đó là một công việc bán lẻ khá ổn...chỉ cần tuân thủ các quy tắc và tổ chức các sự kiện.