Mô tả công việc
- Plan, implement and develop the driver community through training, engagement and driver welfare programs
- Develop a detailed training plan for drivers to ensure the image of a professional driver is built, while improving the quality of customer service
- Develop a communication direction including the method, content and tone/mood suitable for drivers and ensure the rate of drivers reading and understanding the communication content
- Connect and build relationships with potential partners to bring periodic benefits to drivers while increasing benefits for be drivers
- Organize periodic offline events and call for sponsorship from brands/partners
- Make annual plans, budget estimates and control budgets
- Participate in meetings with the driver team, trainers to deploy new policies and answer drivers‘ questions about be policies, features on the application
- Manage the driver team and maintain engagement
- Manage and developmembersin the team
Yêu cầu công việc
- Minimum 3 years of hands-on experience in driver community management or technology-based transportation companies
- Experience in planning, budgeting and budget control
- Experience managing offline events is an advantage
- Minimum 2 years of management skills or management position
- Strong analytical, problem-solving and project management skills
- Proactive attitude and ability to multitask
- Excellent verbal and written communication skills as well as interpersonal, organizational and time management skills
- Proficiency in Microsoft Office including Excel, Word and PowerPoint
Quyền lợi được hưởng
- 13th salary
- Social Insurance
- Medical healthcare
- Annual health check
- 15 days annual leave
- Transportation fee (BE's services)
- Performance bonus
- Holiday bonus
- Team Building and many engagements activities.
Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.
Review TVCP
Nơi làm việc rất tốt nhưng chế độ của hãng thấp dành cho nhân viên
Làm Kỹ thuật viên dịch vụ thực địa thường là một nghề nghiệp có nhiều phần thưởng, nhưng quản lý và thăng tiến nghề nghiệp tại Toshiba lại không được như mong muốn.
Đó là một công việc bán lẻ khá ổn...chỉ cần tuân thủ các quy tắc và tổ chức các sự kiện.