Mô tả công việc
Purpose:
- Contributes to the smooth and efficient running of the Reception within the Rooms Division
- Plans and co-ordinates the provision of friendly, efficient services to Korean guests
Customer Service
• Delivers the brand promise and provide exceptional guest service at all times.
• Provides excellent service to internal customers as appropriate.
• Be familiar with the hotel’s products and services and policies.
• Handles all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily.
• Maintains positive guest and colleague interactions with good working relationships.
• Personally and frequently verifies that guests are receiving the best possible service during check-in and check-out.
• Ensures that guest history records are accurately maintained and all repeat guests are pre-registered.
Financial
• Ensures that all hotel, company and local rules, policies and regulations relating to financial record keeping, money handling and licensing are adhered to, including the timely and accurate reporting of financial information.
Operational
• Meets and greets all guests and assists with registrations.
• Ensures the strict control of room keys.
• Ensures that all company minimum brand standards have been implemented, and that optional brand standards have been implemented where appropriate.
•Responds to the results of the Consumer Audit and ensures that the relevant changes are implemented.
• Prepares welcome cards and keys for arrival FIT guests.
• Ensures accurate knowledge of hotels and the tourism.
• Works closely with other Front Office personnel in a supportive and flexible manner, focusing on the overall success of the hotel and the satisfaction of hotel guests.
• Supports and embraces the spirit of “We work through Teams”.
• Verifies arrival and departure details and arranges luggage handling and transportation and other services requested by guests.
• Mange the registration process to confirm guest information, acknowledge preferences as noted, provide guest with room keys and offer luggage assistance.
Quyền lợi được hưởng
• Opportunity to work at one of the biggest hotel groups in the world which has been named to the FORTUNE 100 Best Companies to Work For list, an annual ranking of companies with outstanding workplace cultures according to global research and consulting firm Great Place to Work and FORTUNE.
• International and professional but friendly 5-star working environment.
• Delicious and nutritious meal at Hotel Associate restaurant.
• Uniform provided by Hotel.
• Opportunity to stay free up to 12 complimentary room nights at all Hyatt property over the world and get staff rate for other stay.
• Food and Beverage discount at Hotel restaurant.
• Social Insurance, Health Insurance and Accident Insurance as per law
• Accident 24/7 Insurance
• Other benefits following Hotel policy & Vietnam labor law
• Opportunity to develop career
Yêu cầu công việc
• College or University graduate
• Fluently in speaking and writing Korean
• Exceptional and professional communication skills, both oral and written.
• Must present a well-groomed appearance.
• Organized, can multi-task, good problem solving skills and detail-oriented.
Yêu cầu hồ sơ
Suốt hơn 2 thập kỷ đồng hành cùng triệu phụ nữ Việt, TMV Ngọc Dung đã vươn mình trở thành hệ thống thẩm mỹ viện dẫn đầu về chất lượng, đáp ứng mọi nhu cầu thẩm mỹ của phái đẹp.
HÀNH TRÌNH PHỦ SÓNG THƯƠNG HIỆU 1998 – 22 NĂM – 18 CHI NHÁNH
Thẩm mỹ viện Ngọc Dung được thành lập vào năm 1998 bởi bà Võ Thị Ngọc Dung – một nữ doanh nhân thành đạt trong lĩnh vực chăm sóc sắc đẹp tại Việt Nam. Sau 22 năm phát triển, TMV Ngọc Dung đã có 18 chi nhánh trải dài từ Nam ra Bắc.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1998
Mission
- Hệ thống Thẩm mỹ viện Ngọc Dung cam kết cung cấp những dịch vụ chất lượng cùng phong cách phục vụ tận tâm, đồng thời hướng đến hình thành văn hóa ứng xử tôn trọng chữ TÍN trong mối quan hệ giữa Nhân viên – Nhân viên, Nhân viên – Công ty và ngược lại.
- Chúng tôi luôn tiên phong cập nhật xu thế phát triển của ngành thẩm mỹ trên thế giới. Đồng thời chú trọng xây dựng một môi trường làm việc hiện đại, đảm bảo sức khỏe, giá trị tinh thần và vật chất cho đội ngũ nhân sự.