- Well known global brand with high quality products
- Multinational working environment with eagerness to grow business in Vietnam
Our client is a prominent player in the Consumer Electronics industry. As a large organization, they have a global footprint with operations in many countries, including Vietnam. They are known for their diverse product portfolio and commitment to quality.
Job Description
As a Head of MT, your main responsibilities will include:
- Drive profitable growth in the Modern Trade channel in Vietnam.
- Managing a key account management sales team
- Develop reports across various systems for management insights.
- Oversee and control BTL activities aligned with strategic objectives.
- Analyzing market trends and competitor activity
- Collaborate with Product Marketing to optimize product range and pricing. Work closely with Brand and Trade Marketing teams on campaigns, catalogues, POS materials, displays, dealer incentives, and events.
- Build and nurture strong relationships with key Modern Trade customers to grow business.
- Make strategic decisions to ensure profitable growth, including terminating non-performing dealers when necessary.
- Reporting on sales performance to BOD
A successful Head of MT should have:
- A degree in Business, Marketing, or a related field
- At least 10 years of key account sales experience in the Consumer industry, with strong relationships in Modern Trade (prefer consumer electronics, home appliances; open to FMCG and retailers)
- Strong communication and leadership skills
- Prior experience in Product Management in a plus.
- English fluent
Our client offers you:
- A competitive salary range
- Sales bonus
- Premium healthcare insurance
- A dynamic and collaborative work environment
- Opportunities for career growth and development
Contact: Sapphire Nguyen
Quote job ref: JN-122024-6607223
Sức khoẻ là mục tiêu hàng đầu của con người
Đáp ứng điều đó, Công ty TNHH Thanh An dã nghiên cứu và áp dụng khoa học để sản xuất ra các sản phẩm dinh dưỡng phục vụ nhu cầu đảm bảo sức khoẻ của con người.
Với phương châm: Sản phẩm sản xuất từ nguyên liệu tự nhiên, không sử dụng phẩm màu, chất bảo quản chúng tôi mong rằng sẽ đáp ứng được nhu cầu và sự tin cậy của quý khách hàng.
Năm 1998 Công ty TNHH Thanh An được thành lập với mục tiêu ban đầu là giải quyết hàng trăm tấn bơ sữa ế thừa cho nông trường Mộc Châu, nông trường Phù Đổng, nông trường Đức Trọng Lâm Đồng.. Công ty liên doanh với Đài Loan mỗi năm gieo trồng hàng chục Hecta ớt để chế biến ớt xanh bóc vỏ xuất khẩu. Thương hiệu Việt Đài cũng được đặt tên và ra đời từ đó.
Review Thanh An Food
Ép nhân viên mua hàng cận date (RV)
Bòn rút của người lao động để tiết kiệm cho công ty (RV)
Ép nhân viên nghỉ không đúng với quy định của pháp luật (RV)