Các phòng ban đang tuyển dụng tại The Cell Việt Nam

Marketing/ Truyền thông
Tài chính - Kế toán
Chăm sóc sức khỏe
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Dịch vụ khách hàng
Buôn bán/ Kinh doanh
Kỹ thuật

Việc làm The Cell Việt Nam

Cập nhật 12/01/2025 19:20
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH The Cell Việt Nam
Customer Experience Specialist (Outsourcing)
The Cell Việt Nam
49 việc làm 9 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
About UOB

United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia,Thailand and Vietnam as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values – Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.

About The Department

We design and provide products and services that empower our customers to enjoy greater banking convenience while they extract more value from their money. In particular, we are focused on promoting and developing healthy saving and investment practices across generations.

Job Responsibilities

Accountabilities

Research and Insights

  • Monitor research and insights gleaned through Net Promoter Score, Complaints trends to identify trends and ensure customer loyalty and achieve NPS targets.
  • Provide insights and in-depth research analysis to stakeholder group to capitalize on or rectify themes
  • Manage BU NPS surveys, monitor daily alerts and provide monthly performance reports to stakeholders
  • Ongoing monitoring of competitor and market trends to drive innovation and continual improvement.

Customer Experience

  • Proactively lead the identification of customer experience enhancements and process simplification to deliver seamless, improved customer experiences.
  • Engage key stakeholders on complaint trends to drive process changes and a culture of continuous improvements.
  • Support on monthly key metrics report to Customer Advocacy team, ad-hoc reports, as assigned.
  • Follow-up with Complaint Handling team and relevant business to track the status and completion timeline of any opportunity improvements identified.

Job Requirements

  • 3+ years in customer experience or related discipline.
  • Ability to effectively collaborate with own team, internal stakeholders, suppliers and key stakeholders to deliver the task outcomes
  • Strong communication skills in English and Vietnamese
  • Creativity, initiative and drive: an advocate for innovative thinking, cultural development, with a results mindset
  • Ability to think independently, analytically and logically
  • Ability to adapt to change in a fast-paced environment.

Be a part of UOB Family

UOB is an equal opportunity employer. UOB does not discriminate on the basis of a candidate's age, race, gender, color, religion, sexual orientation, physical or mental disability, or other non-merit factors. All employment decisions at UOB are based on business needs, job requirements and qualifications. If you require any assistance or accommodations to be made for the recruitment process, please inform us when you submit your online application.

Apply now and make a difference.
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH The Cell Việt Nam
The Cell Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà Việt Đức Complex, ngõ 187 Nguyễn Tuân, Thanh Xuân

Phòng khám The Cell The Cell Việt Nam luôn đi đầu trong việc áp dụng công nghệ làm đẹp tiên tiến, an toàn, không phẫu thuật nhưng có hiệu quả lâu dài. Chúng tôi đã thay đổi diện mạo cho hàng ngàn chị em phụ nữ, thắp sáng niềm tin về tương lai “cái đẹp không chỉ còn là mơ ước.”

Phòng khám thẩm mỹ The Cell Việt Nam ra đời với sứ mệnh mang đến vẻ đẹp, sự tự tin và sức mạnh cho phái nữ cũng như những giá trị nhân văn, tốt đẹp cho xã hội. 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2018

Mission

Giúp phụ nữ có trong tay nhan sắc xinh đẹp như giúp họ có thứ vũ khí sắc bén, chống lại những mặc cảm, lo lắng về tuổi tác, biến phụ nữ trở thành những bông hoa luôn rạng rỡ sắc hương.

Những nghề phổ biến tại The Cell Việt Nam

Bạn làm việc tại The Cell Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo The Cell Việt Nam

The Cell Việt Nam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo