8104
Serving the needs of all families with young children, Carter’s Inc. is the largest North American apparel retailer exclusively for babies and young children, encompassing Carter’s, OshKosh B’gosh, Skip*Hop and Little Planet brands. Meaningful work, constant learning, genuine people, and a community guided by core values that promote inclusion and innovation is in everything we do. There are many reasons to build your career at Carter's.
Candidates with strong experience and skills in Production Planning and Supply Chain Analysis in Apparel industry will fit this position.
Production Operations (Buy & WIP), PO, and Vendor Management
- Work directly with vendors to maintain accurate and timely production operation data in the systems
- Understand the logic and lead times of the Buy & Production and Time & Action (T&A) calendars
- Communicate with vendors and cross-functional teams (US Planning, Sourcing and HK Production Planning) to proactively support execution of manufacturing activities
- Identify potential delivery risks, outline possible root causes, work with vendors on solutions to eliminate or mitigate risks at the earliest stage
- Collaborate with other functional departments (Sourcing/QA/Logistics) to solve production and delivery related issues
- Act as a gatekeeper to ensure vendors’ commitment to all required production planning processes / rules
- Prepare and deliver production risk reporting, conduct analysis on delivery performance and drive for improvement
- Monitor timely shipment booking request and shipment closure utilizing automated reporting for designated vendors
- Participate in system/ reporting enhancement projects to strengthen operational efficiency
- Identify tools or reporting capabilities to further optimize data quality
- At least 4 years of working experience in Apparel manufacturing with advanced knowledge of end to end supply chain processes. Experience in US/Canada market is preferable
- Highly analytical, well organized, and systematic with problem-solving skills
- Willing to challenge status-quo and explore potential improvement opportunities
- Hands on and through risk analysis of production, sensitive to numbers
- Good command of written and spoken English
- Advanced communication skills; capable of providing direction and conveying concepts to vendors
- Advanced skills using Microsoft Office applications (Especially Excel)
Tại Việt Nam, Nissin Foods đã thành lập nhà máy sản xuất có diện tích hơn 60,000 m2 tại khu công nghiệp VSIP II-A, Bình Dương, và được trang bị công nghệ tiên tiến, hiện đại nhất từ Nhật.
TẬP ĐOÀN THỰC PHẨM NISSIN khao khát trở thành một TẬP ĐOÀN CÁC NHÃN HIỆU HÀNG ĐẦU, trong đó, chúng tôi xác định rõ chúng tôi như một tập đoàn sáng tạo và phát triển nên những nhãn hiệu dẫn đầu thị trường.
TẬP ĐOÀN THỰC PHẨM NISSIN chuyển đổi loại hình doanh nghiệp sang công ty cổ phần vào năm 2008, khi công ty cổ phần THỰC PHẨM NISSIN thiết lập một cơ cấu doanh nghiệp trong đó công ty mẹ hỗ trợ chéo cho 6 công ty con ở Nhật Bản và 4 công ty ở nước ngoài. Để hiện thực hóa triết lý NHÀ SÁNG TẠO THỰC PHẨM TOÀN CẦU, chúng tôi luôn nỗ lực duy trì một cơ chế linh hoạt, chủ động, kiên quyết đón đầu và thích ứng kịp thời với mọi thay đổi trong môi trường kinh doanh bằng cách thực hiện 3 chiến lược:
- Tăng cường sức mạnh có được trong kinh doanh nội địa tại Nhật Bản
- Tăng trưởng kinh doanh ngoài nước
- Tăng cường khả năng nền tảng như một tập đoàn toàn cầu