· Developingand implementing purchasing strategies.
· Preparingcost estimatesand managing budgets.
· Make MRP report and controlmaterial
· Issuingregular orders orwhenever demand isrequired.
· Managingdaily purchasingactivities,supervising staff, and allocating tasks.
· Managingsupplier relationsand negotiatingcontracts, prices, timelines, etc.
· Maintainingthe supplierdatabase, purchaserecords, and related documentation.
· Coordinatingwith inventorycontrol to determineand manage inventory needs.
· Managingthe maintenance ofoffice/manufacturingequipment and machinery.
· Ensuringthat all procureditems meet therequired quality standards and specifications.
· Workingto improvepurchasing systems andprocesses.
· Findsolution and suggestsolving defectedquantity and material slow moving monthly
· Makingclaim to supplier ifany quality issues
· Trainingnew employees inthe purchasing processand how to use the purchasing system.
· Assignworks for otherpeople when being absent. Acceptto be transferred, assigned,arrangedtasks by manager to be suitable withcompany business situation.
· Completeassigned KPI inMonth, Quarter and Year.
Working conditions:
- Workplace: Lot A1-6, Tan An Hoi Ward, Cu Chi District, HCMC.(shuttle bus from Hochiminh City).
- Working hour: [protected info] (Monday - Saturday).· To set up delivery schedule, receive or reject material in some cases of decision scope
· Degree in businessadministration or a related field.
· Experience as apurchasing manager or in a similar position.
· Deep knowledge ofinventory and supply chain management.
· Supervisory andmanagement experience.
· Proficiency in Microsoft Office and purchasing software (ERP or SAP...).
· Excellent communication skills, both written and verbal.
Other skills:
· Strong critical thinkingand negotiation skills.
· Strong planning andorganizational skills.
· Ability to work independently.
· To work under highpressure.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Phát Nghĩa được thành lập 2003, trải qua hơn 18 năm xây dựng và phát triển, luôn mong muốn mang lại những giá trị bền vững cho khách hàng và góp phần phát triển nền chăn nuôi hiện đại tại Việt Nam.
Phát Nghĩa không chỉ cung cấp con giống, thiết bị mà còn mang đến cho doanh nghiệp, chủ trang trại những công nghệ tiên tiến cùng sự tư vấn cho thích hợp với từng mục đích sử dụng.
Phát Nghĩa luôn cam kết chất lượng quốc tế, tối ưu hóa các giải pháp chăn nuôi với mô hình hiện đại, giải quyết bài toán chi phí, nhân công và giúp tiết kiệm thời gian.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, BHTN, BHYT,.. đầy đủ khi ký hợp đồng chính thức;
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
-
Phát Nghĩa được thành lập 2003, trải qua hơn 18 năm xây dựng và phát triển, luôn mong muốn mang lại những giá trị bền vững cho khách hàng và góp phần phát triển nền chăn nuôi hiện đại tại Việt Nam.
Mission
- Phát Nghĩa tìm kiếm những ứng viên tiềm năng, yêu thích ngành chăn nuôi và mong muốn tạo đến những điều mới mẻ cho chính công việc của mình.