Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Building strong customer relationships and delivering customer-centric solutions.
- Performance review report & strategy build up quarterly/annually with brand
- Delivering comprehensive trend knowledge and industry insight to encapsulate our individuality in our offering
- Price, plan, and arrange merchandising for display
- Drive sales and profitability through proper merchandising and overall presentation of specific category ownership
- Prepare and implement seasonal/monthly campaigns and initiatives
- Identify ways to drive sales generation through business analysis; ensure action is taken to maximize sales potential.
- The ability to inspire, guide, and influence individuals or teams towards the achievement of both their career goals and the organization's goals
- Team management and other tasks assigned by Line Manager
Yêu Cầu Công Việc
1. Education background requirements: Bachelor in relevant experience
2. Experience/Industry requirements:
- Extensive experience (+3 years) in E- commerce or related retail company, minimum 1 year at team leader level
- Have connection & network to main distributors and brands
- An extremely credible reputation and relationships amongst suppliers and other members of the industry
- The ability to help craft and independently execute buying strategies
- Proficient in English communication across all four skills
- Familiar with reporting tasks, creating, and managing performance dashboards using Excel and Sales systems.
3. Competency requirements:
- Analysis & Problem Solving: Identifies and analyses a range of problems by isolating key issues, evaluating relevant data and reaching logical conclusions
- Communication: Communicates confidently and professionally, respecting the audience, engendering confidence and trust from external stakeholders and from individuals, teams, departments and the company
- Accountability & Ownership: Plans and balances a range of tasks, assignments, projects and resources. Is able to cope with conflicting demands without undue disruption in order to get things done.
- Stakeholder management: Identifying, engaging, and satisfying the needs and expectations of various stakeholders involved in a project or organization
- Teamwork and Collaboration:
· Building partnerships and working collaboratively with others to meet shared objectives.
· Building strong-identity teams that apply their diverse skills and perspectives to achieve common goals.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Thương Mại SIV là công ty đại diện của hãng Straumann Thụy Sỹ - một Tập đoàn dẫn đầu trên thế giới về lĩnh vực Implant nha khoa, có trụ sở chính tại Basel – Thụy Sĩ với hơn 2400 nhân viên hoạt động trên 70 quốc gia. Thương hiệu Implants Straumann đã được nghiên cứu và phát triển trên 60 năm qua và dẫn đầu thế giới về chất lượng sản phẩm tốt nhất thông qua những nghiên cứu cũng như dịch vụ chăm sóc khách hàng. Thông qua các đổi mới tiên phong, chúng tôi đã biến chuyển việc điều trị nhanh hơn, thời gian lành thương ngắn hơn và kết quả tốt hơn. Cùng với các bác sĩ hàng đầu trên toàn thế giới, Straumann đã nghiên cứu hiệu quả lâm sàng của implant SLActive® trong các điều kiện y khoa và các quy trình điều trị khó khăn nhất để chứng minh khả năng lành thương xuất sắc của công nghệ xử lý bề mặt SLActive® đối với ngay cả những bệnh nhân tiểu đường. Trải qua hơn 5 năm phát triển tại thị trường Việt Nam, Implants Straumann đã tạo được sự uy tín và tin dùng của hầu hết tất cả các bệnh viện chuyên ngành Răng Hàm Mặt và hầu hết các bác sĩ Nha khoa nổi tiếng tại Việt Nam. Bên cạnh đó, công ty còn phối hợp tổ chức các lớp học đào tạo liên kết với các trường Đại học Y Dược TPHCM, Đại học Y Phạm Ngọc Thạch, Đại học Y Hà Nội, Đại học Y Cần Thơ và các trường Đại học Y khác trên khắp các tỉnh thành.