Việc làm Thương mại SIV

Cập nhật 18/12/2024 11:09
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Thương mại SIV
HR Admin Assistant (Urgent)
Thương mại SIV
29 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/01/2025
Hình thức: CONTRACTOR
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Bouygues Construction IT Vietnam is a part of Bouygues Construction IT, a trusted partner for the business lines which provides competitiveness of the Bouygues Construction Group and promotes its digital transformation.

We are seeking a dedicated and proactive HR Admin Assistant to join our HR Admin team. This role is integral to supporting various administrative functions, human resources initiatives, and accounting tasks supporting.

Job Description

Training & Development:

  • Develop and coordinate comprehensive training programs and development initiatives in collaboration with other departments.
  • Ensure training processes and procedures are documented and followed.
  • Conduct and monitor the annual performance appraisal system to support employee growth and development.

Administration & Accounting Support

  • Handle all aspects of expat liaison, including but not limited to work permits, residency cards, and business visas.
  • Organize company events and activities to foster a positive work environment.
  • Manage administrative tasks such as purchasing, office maintenance, pantry supplies, stationery, business trip preparations …
  • Support accounting process, payment process, contract review, SAP- invoices input, budget controlling, ... Ensure timely and accurate processing of invoices and payments.

Compensation & Benefits

  • Finalize attendance records and maintain accurate monthly timesheets.
  • Collect information regarding salary reviews and promotions under the directions.

HR Information Systems & Policies

  • Maintain and update the HR information system to ensure accuracy and compliance.
  • Regularly review and update HR policies to align with current best practices and legal requirements.
  • Provide regular budget reports and insights to ensure financial control.
  • Update, structure and provide guidance on best practices related to policies and laws to others.

Provide other support as assigned to meet the dynamic needs of the organization.

Job Requirements

  • College/ Bachelor graduated with background in Human Resources.
  • 2 - 3 years experience in administrative and HR support roles.
  • Proficiency in Microsoft Office or relevant HR software.
  • Strong knowledge of labor laws.
  • Fluent in English. Proficiency in French is a big advantage.

General Skills

  • Good communication skills.
  • Good problem-solving and researching skills.
  • Energetic and eager to tackle new projects and ideas.
  • Well-organized.
  • Can-do attitude.

What We Offer

Professional, Open-minded and Creative Environment:

  • International, friendly, proactive, supportive workplace.
  • Great teamwork with Agile mindset.
  • Fostering mutual respect and understanding.
  • Strong sharing culture to improve individual development.

Individual Development

  • Extensive training and in-depth knowledge sharing sessions.
  • Online internal learning hub with various categories in hard skills & soft skills (languages, programming language, data visualization…).
  • Individual empowerment.

Special Care For Employee

  • Work from home 2 days/ week.
  • Dell laptop and external monitor for your work.
  • 100% salary on probationary period.
  • Up to 2-month performance bonus.
  • 15 annual leave days + 6 sick leave days (plus 1 annual leave day for every 3-year working).
  • Annual health check-up and premium health insurance for employee (and your beloved children after 3-working year).
  • Various attractive teambuilding activities and company trip.
  • Sport, personal activities sponsor.
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Thương mại SIV
Thương mại SIV Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 7.12A, Tầng 7, Tòa nhà Charmington La Pointe, Số 181 đường Cao Thắng nối dài, phường 12, quận 10, thành phố Hồ Chí Minh

Công ty TNHH Thương Mại SIV là công ty đại diện của hãng Straumann Thụy Sỹ - một Tập đoàn dẫn đầu trên thế giới về lĩnh vực Implant nha khoa, có trụ sở chính tại Basel – Thụy Sĩ với hơn 2400 nhân viên hoạt động trên 70 quốc gia. Thương hiệu Implants Straumann đã được nghiên cứu và phát triển trên 60 năm qua và dẫn đầu thế giới về chất lượng sản phẩm tốt nhất thông qua những nghiên cứu cũng như dịch vụ chăm sóc khách hàng. Thông qua các đổi mới tiên phong, chúng tôi đã biến chuyển việc điều trị nhanh hơn, thời gian lành thương ngắn hơn và kết quả tốt hơn. Cùng với các bác sĩ hàng đầu trên toàn thế giới, Straumann đã nghiên cứu hiệu quả lâm sàng của implant SLActive® trong các điều kiện y khoa và các quy trình điều trị khó khăn nhất để chứng minh khả năng lành thương xuất sắc của công nghệ xử lý bề mặt SLActive® đối với ngay cả những bệnh nhân tiểu đường. Trải qua hơn 5 năm phát triển tại thị trường Việt Nam, Implants Straumann đã tạo được sự uy tín và tin dùng của hầu hết tất cả các bệnh viện chuyên ngành Răng Hàm Mặt và hầu hết các bác sĩ Nha khoa nổi tiếng tại Việt Nam. Bên cạnh đó, công ty còn phối hợp tổ chức các lớp học đào tạo liên kết với các trường Đại học Y Dược TPHCM, Đại học Y Phạm Ngọc Thạch, Đại học Y Hà Nội, Đại học Y Cần Thơ và các trường Đại học Y khác trên khắp các tỉnh thành.

Những nghề phổ biến tại Thương mại SIV

Bạn làm việc tại Thương mại SIV? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương mại SIV

Thương mại SIV

Click để đánh giá