Phúc lợi
- Laptop
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
We are seeking a senior-level supervisor named Human resources operations. This is a crucial function within an organization, managing the administrative and practical aspects of day-to-day HR activities. HR operations is the backbone of the HR Department, ensuring various HR processes and systems run smoothly including recruitment, onboarding, payroll administration, employee relations, compliance, and other projects.
Key Responsibilities Include:
- Onboarding and offboarding. Managing the entire employee lifecycle, from hiring to exit processes.
- Payroll and benefits administration. Handling compensation and benefits for professionals, ensuring accurate and timely payroll processing.
- Data management. Maintaining records and data accuracy, as well as protecting sensitive information.
- Compliance and legal. Making sure HR processes comply with labor laws, regulations, and company policies.
- Workforce planning. Assisting with an organization’s overall HR strategy, including workforce planning, succession, and recruitment.
- Training and development. Managing training programs, tracking people’s progress, identifying areas for improvement, and creating opportunities for career progression.
- Conflict resolution. Together with HRM to handle disputes inside Company.
- Company asset. Together with HR team and other cross-functional department to manage and protect Company assets (physical material and intellectual property).
- HR tech management. Develop, implementing and overseeing software tools such as human resource information systems (HRIS), performance management, and applicant tracking tools.
Yêu Cầu Công Việc
- Excellent in English
- A bachelor’s degree in BA (preferred in Human Resources Management)
- Strong time-management capabilities
- Superior verbal and written communication skills
- Solid interpersonal and customer service skills, with the ability to develop and maintain positive relationships with employees at all levels of the organization
- Familiarity with MS Office suite, data management tools, statistics and HR systems
- Ability to lead HR initiatives and take ownership of tasks
- Three or more years of experience
- Ability to diagnose and analyze problems quickly and foresee potential people issues
Hierarchy of this position:
- Report to Country HR Manager
- This position manages most sub-functions of HR Department.
Additional requirements:
- Willing to have frequent business trips around Vietnam (sometimes must stay overnight to handle and complete tasks).
- Willing to take lead other corporate projects (beyond scope) as required
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Thương Mại & Dịch vụ Châu Đại Dương hay còn được biết đến với tên gọi Oceania bắt đầu đi vào hoạt động từ tháng 2 năm 2016. Oceania là nhà phân phối độc quyền trang thiết bị thẩm mỹ công nghệ cao & Dược mỹ phẩm chăm sóc sắc đẹp của những thương hiệu chất lượng hàng đầu thế giới tại thị trường Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
- Tổ chức thành công các hội thảo thẩm mỹ công nghệ cao thu hút đông đảo sự quan tâm của giới chuyên môn và báo chí cả nước. Trong đó phải kể đến Hội Thảo Thẩm Mỹ công nghệ cao hai nước Việt – Hàn 2019 với chủ đề : “Công nghệ đột phá trong điều trị sắc tố da và hướng dẫn xử lý biến chứng” quy tụ đội ngũ chuyên gia hàng đầu Châu Á và hàng trăm chủ Thẩm mỹ viện, Spa & Clinic, bác sĩ, chuyên gia trong nước về tham dự.
- Oceania là nhà phân phối độc quyền trang thiết bị thẩm mỹ công nghệ cao & Dược mỹ phẩm chăm sóc sắc đẹp của những thương hiệu chất lượng hàng đầu thế giới tại thị trường Việt Nam.