Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1. Sign/re-sign sales contract with customers to implement orders follow law and regulation.
2. Provide quotations to customers to receive confirmation from customers.
3. Receive orders from customers and work with KIO for resolving problems related to orders to assure orders can be keyed in system on time.
4. Tracking color swatches to assure product follow customer standard.
5. Work with PPC/Subcontractors to confirm ETD of new order/ delay order to assuring shipping on time to customer.
6. Update changing RTD or order information from customer to work with related departments.
7. Make the packing list and other required document for the shipments
8. Work with WH/Logistic/Transportation company about shipment arrangement to assure shipping on time to customer
9. Do open order/shipping plan/customer complaint/delay/FGs stock…reports and send to team leader
10. Go to customer factories for meeting to resolve the problems if needed
11. Visit customers for the meeting in urgent and important cases, as well as periodic customer visits to strengthen customer relationships
12. Work with purchasing to tracking ETD of materials and support confirm NG materials to assure shipping to customer on time.
13. Work with QC/production to resolve urgent/delay case to product urgent order on time.
14. Implement 6S to assure working area follow 6S standard.
15. Do the other tasks following superior assignment
Yêu Cầu Công Việc
- Education & Knowledge: College/ University
- Foreign language: English communicating
- Experience: At least 2 - 3 years experience in CS position at manufacturing. Priority for footwear industry
- Other skills:
- Time management skills
- Communication and Negotiation skill
- Problem sovling
- Can use ERP system
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH TM & GNVT Quốc tế Trang Huy thành lập ngày 23/04/2011
Với phương châm: "Quản trị theo mục tiêu: chất lượng - hiệu quả - phát triển" và không ngừng nâng cao trình độ đội ngũ cán bộ nhân viên, trang thiết bị... với các lĩnh vực kinh doanh cốt lõi:+Vận tải hàng hóa bằng đường bộ, đường thủy, đường không, đường sắt nội địa và quốc tế. +Vận chuyển thi công và lắp đặt máy móc, thiết bị, hàng hóa siêu trường siêu trọng, hàng công trình, hàng dự án ... +Đại lý môi giới tàu. +Kinh doanh kho bãi. +Khai thuê hải quan. +Thu gom hàng lẻ, hàng rời. +Dịch vụ thủ tục hải quan, xuất nhập khẩu. Trang Huy Logistics luôn chào đón những viên ưu tú, tiềm năng ra nhập.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
Các hoạt động ngoại khóa
- Chế độ phúc lợi tốt,
- du lịch,
- team building hàng năm.
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH TM & GNVT Quốc tế Trang Huy thành lập ngày 23/04/2011
Mission
- Công ty Trang Huy đã không ngừng phát triển để cung cấp dịch vụ vận chuyển tốt nhất đến quý khách hàng. Với phương châm: “Uy tín - Năng lực - Hiệu quả - Tiến Độ - Tiết kiệm - Sáng tạo”