Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Hà Nội
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Cập nhật 13/08/2024 23:43
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy
Client & Account Senior Analyst
Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy
18 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 15/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
We are a leading financial services provider committed to making decisions easier and lives better for our customers and colleagues around the world. From our environmental initiatives to our community investments, we lead with values throughout our business. To help us stand out, we help you step up, because when colleagues are healthy, respected and meaningfully challenged, we all thrive. Discover how you can grow your career, make impact and drive real change with our Winning Team today.

Working Arrangement

In Office

Job Description

The opportunity

With the customer as the main focus, this role will take a professional approach to every customer interaction, to ensure a high quality Manulife experience. This role is primarily accountable for managing, investigating and resolving escalated client complaints. Incumbents in this role are responsible for responding to complaints promptly, accurately and with the utmost courtesy.

Responsibilities

  • Input all policy change application forms in system as regulated.

(Nhập toàn bộ đơn yêu cầu thay đổi vào hệ thống).

  • Process and follow up policy change requests, make sure all changes are correctly completed on time.

(Thực hiện và theo dõi các tiến trình thay đổi hợp đồng theo đúng thời gian quy định).

  • Check and follow up pending cases, contact with relevant departments to process these cases on time.

(Kiểm tra và theo dõi những trường hợp chưa hoàn tất, liên hệ các bộ phận liên quan để hoàn tất yêu cầu thay đổi đúng thời gian quy định).

  • Control input and output correctly, carefully within the service turnaround .

(Kiểm soát hồ sơ thay đổi đã được nhập, hoàn tất chính xác, cẩn thận và đúng hạn)

  • Training for new POS staff or BCS staff about procedure and guideline of policy change .

(Hướng dẫn đồng nghiệp mới/Nhân viên BCS về quy định và hướng dẫn của thay đổi hợp đồng).

  • Random check/full check completed policy change request of other users.

(Kiểm tra ngẫu nhiên/toàn bộ hồ sơ thay đổi HĐ đựoc thực hiện bởi đồng nghiệp khác cùng bộ phận).

  • Ensure all reports are done completely, timely & accurately

(Đảm bảo tất cả các báo cáo được thực hiện đầy đủ, kịp thời và chính xác)

  • Ensure assigned projects, system development and enhancement are done completely and timely

(Đảm bảo dự án được phân công, yêu cầu phát triển hệ thống hoàn tất theo kế hoạch)

  • Perform process review & randomly check Policy change activities to ensure in sync with procedure

(Rà soát quy trình công việc và kiểm tra ngẫu nhiên các hoạt động của nhóm để đảm bảo quy trình được tuân thủ)

  • Other tasks are assigned by manager

(Các nhiệm vụ khác được giao bởi người quản ly)

How will you create impact?

With the customer as the main focus, this role will take a professional approach to every customer interaction, to ensure a high quality Manulife experience. This role is primarily accountable for managing, investigating and resolving escalated client complaints. Incumbents in this role are responsible for responding to complaints promptly, accurately and with the utmost courtesy.

What motivates you?

  • You obsess about customers, listen, engage and act for their benefit.
  • You think big, with curiosity to discover ways to use your agile approach and enable business outcomes.
  • You thrive in teams and enjoy getting things done together.
  • You take ownership and build solutions, focusing on what matters.
  • You do what is right, work with integrity and speak up.
  • You share your humanity, helping us build a diverse and inclusive work environment for everyone.

What We Are Looking For

  • University of Foreign Trade / Business Administration/Economic, Insurance specialization is priority.
  • At least 2-3 years’ experience in POS or relevant position. Good in Vietnamese and Fairly in English both in speaking and writing.
  • Accuracy, carefulness, trustworthy.
  • Customer service skill.
  • Good communication skills,
  • Problem solving and making decision skill.
  • Ability to work under high pressure.
  • Logical analysis skill is referable.
  • Adaptability any training.
  • Excellent analytical and problem solving skills
  • Fully proficient knowledge of business products, policies, procedures, systems and concepts
  • Ability to effectively organize, prioritize and multi-task
  • Strong attention to detail
  • Ability to work collaboratively with teams

What can we offer you?

  • A competitive salary and benefits packages.
  • A growth trajectory that extends upward and outward, encouraging you to follow your passions and learn new skills.
  • A focus on growing your career path with us.
  • Flexible work policies and strong work-life balance.
  • Professional development and leadership opportunities.

Our commitment to you

  • Values-first culture We lead with our Values every day and bring them to life together.
  • Boundless opportunity We create opportunities to learn and grow at every stage of your career.
  • Continuous innovation We invite you to help redefine the future of financial services.
  • Delivering the promise of Diversity, Equity and Inclusion We foster an inclusive workplace where everyone thrives.
  • Championing Corporate Citizenship We build a business that benefits all stakeholders and has a positive social and environmental impact.

About Manulife And John Hancock

Manulife Financial Corporation is a leading international financial services group that helps people make their decisions easier and lives better. With our global headquarters in Toronto, Canada, we operate as Manulife across our offices in Asia, Canada, and Europe, and primarily as John Hancock in the United States. We provide financial advice, insurance, and wealth and asset management solutions for individuals, groups and institutions. At the end of 2022, we had more than 40,000 employees, over 116,000 agents, and thousands of distribution partners, serving over 34 million customers. At the end of 2022, we had $1.3 trillion (US$1.0 trillion) in assets under management and administration, including total invested assets of $0.4 trillion (US $0.3 trillion), and segregated funds net assets of $0.3 trillion (US$0.3 trillion). We trade as ‘MFC’ on the Toronto, New York, and the Philippine stock exchanges, and under ‘945’ in Hong Kong.

Manulife is an Equal Opportunity Employer

At Manulife/John Hancock, we embrace our diversity. We strive to attract, develop and retain a workforce that is as diverse as the customers we serve and to foster an inclusive work environment that embraces the strength of cultures and individuals. We are committed to fair recruitment, retention, advancement and compensation, and we administer all of our practices and programs without discrimination on the basis of race, ancestry, place of origin, colour, ethnic origin, citizenship, religion or religious beliefs, creed, sex (including pregnancy and pregnancy-related conditions), sexual orientation, genetic characteristics, veteran status, gender identity, gender expression, age, marital status, family status, disability, or any other ground protected by applicable law.

It is our priority to remove barriers to provide equal access to employment. A Human Resources representative will work with applicants who request a reasonable accommodation during the application process. All information shared during the accommodation request process will be stored and used in a manner that is consistent with applicable laws and Manulife/John Hancock policies. To request a reasonable accommodation in the application process, contact recruitment@manulife.com.
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy
Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
129 đường Phạm Văn Đồng, Quận Bắc Từ Liêm, TP Hà Nội

Công ty TNHH TM & GNVT Quốc tế Trang Huy thành lập ngày 23/04/2011
Với phương châm: "Quản trị theo mục tiêu: chất lượng - hiệu quả - phát triển" và không ngừng nâng cao trình độ đội ngũ cán bộ nhân viên, trang thiết bị... với các lĩnh vực kinh doanh cốt lõi:+Vận tải hàng hóa bằng đường bộ, đường thủy, đường không, đường sắt nội địa và quốc tế. +Vận chuyển thi công và lắp đặt máy móc, thiết bị, hàng hóa siêu trường siêu trọng, hàng công trình, hàng dự án ... +Đại lý môi giới tàu. +Kinh doanh kho bãi. +Khai thuê hải quan. +Thu gom hàng lẻ, hàng rời. +Dịch vụ thủ tục hải quan, xuất nhập khẩu.  Trang Huy Logistics luôn chào đón những viên ưu tú, tiềm năng ra nhập.

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Chế độ phúc lợi tốt,
  • du lịch,
  • team building hàng năm.

Lịch sử thành lập 

  • Công ty TNHH TM & GNVT Quốc tế Trang Huy thành lập ngày 23/04/2011

Mission

  • Công ty Trang Huy đã không ngừng phát triển để cung cấp dịch vụ vận chuyển tốt nhất đến quý khách hàng. Với phương châm: “Uy tín - Năng lực - Hiệu quả - Tiến Độ - Tiết kiệm - Sáng tạo”

Những nghề phổ biến tại Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Bạn làm việc tại Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Click để đánh giá