About Us
TGM Research is one of the fastest growing and most innovative market research companies, offering valuable insights to businesses across various industries. We are committed to delivering high-quality market research solutions to our clients by connecting them with the right participants through our online panels.
Job Description
As a Research/Sales Director at TGM Research, you will play a crucial role in building and maintaining strong relationships with our clients. You will be responsible for managing and growing key client accounts, ensuring client satisfaction, and maximizing their utilization of our online panels.
Along with promoting and selling our research/panel services, you will be the main point of contact with the client and directly managing/supervising the project execution with the support of a fieldwork team.
Finally, you will also be involved in strategic activities to identify and generate new streams of business to grow your team territory.
Responsibilities
- Identify new market opportunities, opportunities for account expansion and upselling of additional services, driving incremental revenue generation.
- Provide leadership in business development efforts by participating in high-level pitches, negotiations and client meetings, driving the acquisition of new clients and expansion of existing accounts.
- Manage and grow a portfolio of key client accounts (medium to big size/complexity), ensuring client satisfaction, retention, and revenue growth.
- Coordinate the execution of complex research projects, ensuring timely delivery of results.
- Provide full guidance for sampling strategy development and monitor fieldwork performance.
- Maintain excellent day-to-day communication with clients, advising on potential roadblocks and corrective actions to ensure the best service and client satisfaction throughout the project lifecycle.
- Monitor project financials and performance metrics, ensuring projects are delivered on time, within budget, and to client expectations.
- Identify areas for cost optimization and revenue enhancement, driving overall project profitability..
- 5-10 years of experience in both account management and/or project management within the market research, consulting, or online panel industry. The ideal candidate would already possess both skills.
- Strong communication and interpersonal skills.
- Fluent English and another Asian language (preferably Vietnamese, Bahasa, Malay, Thai)
- Excellent problem-solving abilities.
- Entrepreneurial mindset – every day is different: we try, we fail, we try again and succeed.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Proficiency in using CRM software and Microsoft Office Suite.
- Research/Statistics/Data Science background is a bonus.
- Competitive salary and performance-based bonuses
- Professional development opportunities
- International Team setup
- Flexible Working Policy
- A collaborative and innovative work environment
- Working with newest technologies and using modern tools (including MacBook)
- 21 days of holidays + bank holidays
Được thành lập vào năm 2006, CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI VÀ XÂY DỰNG ALLIANCE chưa bao giờ ngừng nỗ lực để trở thành nhà thầu trang trí nội thất uy tín và hàng đầu tại Việt Nam. Với phương châm kinh doanh dựa trên các yếu tố: chất lượng, tiến độ, sự hài lòng của khách hàng – chúng tôi luôn đáp ứng đầy đủ các yêu cầu khắt khe của khách hàng bằng các giải pháp tối ưu về thiết kế và công năng sử dụng, chi phí xây dựng hợp lý và quản lý chuyên nghiệp. Luôn đồng hành cùng Khách hàng trong mọi dự án trang trí nội thất bao gồm: khách sạn 4-5, 6 sao, resort, nhà hàng cao cấp, trung tâm thương mại – hội nghị – tiệc cưới, căn hộ cao cấp. Sự hài lòng của Quý khách hàng chính là động lực cho sự thành công của chúng tôi trong suốt quá trình hình thành và phát triển. Với chiến lược không ngừng mở rộng và phát triển, ngày 02/04/2020, chúng tôi đã khánh thành nhà máy mới tại Long An với diện tích 50.000 m2, dây chuyền thiết bị tự động, hiện đại Châu Âu. Đó như một cam kết của ALLIANCE trong việc tiếp tục sản xuất và cung cấp những sản phẩm chất lượng cao, sang trọng, tinh tế, đáp ứng mọi nhu cầu của các dự án/khách hàng/đối tác, không chỉ tại thị trường Việt Nam mà còn cho các thị trường Bắc Mỹ, Châu Âu, Châu Á ,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Chúng tôi hiểu rằng bạn, với tư cách là khách hàng, là người phát ngôn tốt nhất của chúng tôi. Do đó, chúng tôi tin rằng việc đảm bảo bạn hoàn toàn hài lòng với các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi sẽ có ý nghĩa kinh doanh tốt. Kính chúc quý khách hàng và đối tác sức khỏe, thành công và hạnh phúc.