Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
Mô tả Công việc
1.Receive customer’s claim and feedback to CS/customers timely
2.Coordinate with relevant departments to conduct root cause analysis for customer claims and propose containment actions, corrective action, and preventive actions for management’s approval.
3.Maintain the customer claim tracker and prepare the monthly claim report
4.Perform the internal compliance audit to verify the actions agreed to implement according to approved CAPA
5.Join and take notes related to quality and technical issues during handover meeting (product development review)
6.Prepare and complete the handover meeting report and submit to relevant departments for signing off
7.Follow up with relevant departments on status of actions agreed during handover meeting
8.Plan and perform the regular internal audit for wood supply chain to ensure the compliance to FSC, EUTR
9.Receive the 3rd party audit plan for wood supply and follow up on agreed CAPA
10.Join the internal compliance audit team and perform the assigned tasks according to the company’s audit program
11.Other tasks assigned by QAQC Director
Yêu Cầu Công Việc
1.University Graduation (priority major in Foreign Language (English) or Business Administration )
2.Related Knowledge: Furniture, Customer Service, Quality Assurance
3.Minimum of 03 years’ experience in Furniture industry with position in Sales, Customer Service, Quality Assurance
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 60 days
- Độ tuổi: 30 - 45
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH TM XD ĐOÀN LỰC được thành lập năm 2014 với hoạt động chủ yếu là xây dựng nhà xưởng, nhà văn phòng. Công ty đang trên đà phát triển vững mạnh với nhiều công trình lớn, đội ngũ cán bộ công nhân viên trẻ , đầy năng động và nhiệt huyết.