Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a) In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- 3-6 months experience in sales intern position.
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Happy Vivu là thương hiệu chính, chiếm tới hơn 80% quy mô doanh số, nhân sự và hạ tầng vận hành tại công ty.Với hơn 5 năm hoạt động, Happy Vivu hiện là 1 trong những thương hiệu hàng đầu trong ngành du lịch, phân khúc phòng khách sạn và vé máy bay cao cấp. Đơn vị hiện là đối tác chính thức của các hãng hàng không, các chuỗi khách sạn 5* trong và ngoài nước như VietnamAirline, Vietjet, Bamboo,Vinpearl, FLC, Sungroup…
Liên tiếp các năm 2020, 2021, 2022 Happy Vivu được ghi nhận là nhà phân phối xuất sắc. đại lý chiến lược của Vinpearl và Vin Wonder, chuỗi khách sạn và resort cao cấp lớn nhất tại Việt Nam.
Công ty là một trong những thương hiệu du lịch, giữ nhịp hoạt động và phát triển liên tục ngay cả trong thời kỳ dịch bệnh Covid 19. Cho đến nay Happy Vivu phục vụ khách hàng quy mô trên toàn quốc, cung cấp đa dang các sản phẩm tour nghỉ dưỡng cao cấp, tour trọn gói trong và ngoài nước, tour doanh nghiệp, tour hội nghị, sự kiện hội thảo, mice...
Happy Vivu có trụ sở tại và chi nhánh hoạt động tại các tỉnh thành lớn trên cả nước như Hà Nội, TP. Hồ Chí Minh, Hải Phòng và Quảng Ninh.