Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Officer, Virtual Customer Service (40001545)
DACO
34 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
05/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
04/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
3 - 4 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose
'Take responsibility for :
Success Profile - Qualification and Experiences
'Take responsibility for :
- Via virtual communication channels (telephone, video call...) to onboard customers, inform customers about suitable products ensuring the best experience to customers
- Customers: Onboard customers, inform customers about suitable products to bring the best experience to customers
- Receive customer information to inform customers about products/services via virtual channels which are suitable to customer's needs and comply with products procedure and policy or refer to other sales force to bring the best experience to customers
- Onboard and take care new customers
- Product and Service: ensure and improve service quality, create the best customer experience
- Update information on product, process/ guideline, MKT campaign, sales campaign and guideline to provide best service to customer
- Informcustomers about products and support based on customer's request precisely, comprehensively, timely to comply with products procedure, policy and SLA
- Take care customer, receive and handle customer issues
- Suggest and propose ideas with relevant units to improve product, process to make it become more efficient
- System: comply regulation & manage risks
- Perform every activities in accordance with policy, process, regulation.
- Identify customer information as well as acknoledge warning signals before and after customer transactions following regulations
- Manage operational risks following guideline
- Identify, report and participate in risk handling process
- Comply regulation on information security and confidential
- Human resource: develop people and build up organization culture
- Fully attend training courses
- Always find opportunity to learn and improve at work and in life
- Actively build up development plan
- Willing to share information, be ready to any changes happened
- Take ownership, take responsibility at work to achieve outstanding result
- Build up solidarity culture, encourage colleagues to achieve success
- Fully aware of TCB culture and follow 5 core values, behaviour standards
- Effectiveness management: manage business plan and business result
- Build up personal customer service plan and follow to achieve KPI indicators
- Report customer service activities to manager as request
Success Profile - Qualification and Experiences
- At least 3 year experience in Finance and Banking sector, virtual advisory experience is prioritized.
- Able to make a call out based on pre-defined call script or inform customers about single, multi product/service.
- Graduated from College or higher at any fields or sectors
- Proficient in office software, banking software
- English proficiency: According to the policy in the each period
Khu vực
DACO
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số nhà 146, Xã Tân Triều, Huyện Thanh Trì
Nhà Phân Phối Thiết Bị Điện Tự Động Hóa Công Nghiệp
DACO là đơn vị số 1 tiên phong trong việc triển khai các dự án IOT – Smart Factory, Nhà máy thông minh với ứng dụng Công nghệ 4.0 với thương hiệu SEEACT:
• Các giải phát liên quan tới IOT, hệ thống quản lý sản xuất, quản lý trạng thái, quản lý năng suất, quản lý năng lượng, ...
• Các giải pháp liên quan đến Đèn loa còi báo hiệu trong nhà máy
• Các giải pháp liên quan tới màn hình cảm ứng điều khiển
• Các giải pháp liên quan tới máy in nhãn Barcode
• Các giải pháp cân điện tử …
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT… theo quy định của Pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch Xuân - Hè, Team building 3-5 lần/năm, tiệc sinh nhật, ngày lễ, Year end party….
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 30/06/2009
Mission
- MỤC TIÊU: Trở thành nhà cung cấp các sản phẩm Tự động hóa - Công nghiệp - Công nghệ - Thương mại Dịch vụ hàng đầu tại Việt Nam.
- TẦM NHÌN: Đưa SEEACT trở thành giải pháp tổng thể về SMART FACTORY tin cậy được Việt Nam và Thế giới công nhận
- Tại Daco, chúng tôi nỗ lực mang đến trải nghiệm thật sự hạnh phúc tới mỗi nhân viên của mình. Chào mừng bạn gia nhập ngôi nhà chung
Những nghề phổ biến tại DACO
Bạn làm việc tại DACO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
DACO
Click để đánh giá