Mô tả công việc
Admission and Marketing:
· Propose targets, plans and organizing enrollment according to the College development plan and goals.
· Prepare the Business plan of the College (annual enrollment plan).
· Report business results as required by Imperial and international agencies.
· Perform tasks as assigned by Board of Directors and Board of Trustees.
· Build strategies, marketing strategies for products, communication programs, company-oriented promotion.
· Coordinate with relevant departments to ensure the work progress and results.
· Be responsible for the content and form of information; Management of facilities system for communication.
· Plan, coordinate with Content Marketing to develop Online Marketing channels to ensure the KPI results.
· Deploying advertising campaigns and branding through Digital Marketing tools (SEO / SEM, Online Advertising, Email Marketing, Mobile Marketing, Social-Media, SMS Marketing, Affiliate Marketing ...), including test deployments and evaluate the results.
· Know the specifications of each digital channel to optimize content, images and advertising quality.
· Organize internal newsletters, school publications; Records school activities and manages school media.
· Plan, implement and monitor advertising products and services of the school on online channels: Google, Facebook, Zalo, Linked In, ...
· Management of the school's brand identity system.
Agents and Partnerships:
· Identify opportunities for business and revenue growth.
· Establish and maintain relationships with agents/partners.
· Monitor market trends and competitor activities to adjust partnership strategies.
· Manage agents/partners accounts and act as the key point of contact from the College.
· Identify agents/partners demands and develop strategies to meet them.
· Find key personnel in agents/partners companies to establish profitable relationships.
· Approach potential customers to cultivate fruitful relationships. Support high-quality sales, supply and customer service operations.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary package
- Opportunity to lead a diverse range of business units
- Collaborative and dynamic work environment
- Professional development opportunities
Yêu cầu công việc
- Strong leadership skills to effectively manage teams to achieve a high level of performance and exceed targets.
- Experienced in strategy setting, managing budgets, evaluating revenue proposals, and driving performance targets.
- Excellent internal and external communication skills, both written and verbal.
- Excellent cooperation abilities in different College departments, and a strong business acumen with uncompromising service standards.
- Excellent customer management experience.
- Bachelor’s degree in hospitality major; Master degree will be preferred.
- At least 3 years working in international 4-5* Hotels.
- Working experiences in educational sector, especially Marketing and Recruitment.
- Foreign language: influent English with IELTS 6.5 and above or equivalence.
Yêu cầu hồ sơ
Dược sỹ Arinobu Fukuhara thành lập Shiseido sau một chuyến chu du từ châu Âu năm 1872, tại quận Ginza – trung tâm thời trang và văn hóa của Nhật Bản. Cái tên “Shiseido” thể hiện quyết tâm của nhà sáng lập nhằm tạo ra những giá trị mới sẽ có lợi cho người dân trong cuộc sống của họ.
Shiseido khởi nghiệp là một công ty dược phẩm đầu tiên ở Nhật Bản được xây dựng theo phong cách châu Âu, ở thời điểm mà các loại dược phẩm thảo mộc là mặt hàng bán rất chạy.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2009
Mission
- Ở tuổi 23 và là Trưởng Dược Sĩ Hải quân Nhật Bản, Arinobu đã cảm thấy không hài lòng với những loại thuốc có sẵn. Ông hợp tác với một số đồng nghiệp của mình và lên đường tìm kiếm một sự thay thế - một lối suy nghĩ khác về cách chăm sóc sức khỏe - mang phong cách phương Tây. Cảm hứng của họ rất cao quý: "Dùng mọi thứ và bất kỳ thứ gì tốt đẹp trên thế giới này và sử dụng chúng để tạo ra những điều mới mẻ."
- Hơn 140 năm sau, Shiseido tiếp tục hợp nhất các triết lý và đổi mới của phương Đông và phương Tây để cùng dẫn lối cho nguồn cảm hứng làm đẹp, đặc biệt là về vẻ đẹp tinh thần Nhật Bản đối với phụ nữ trên toàn cầu.
- Chúng tôi tin rằng vẻ đẹp có thể được tìm thấy ở mọi nơi, trong mọi thứ và ở mỗi người, và chúng tôi tin rằng vẻ đẹp sâu sắc hơn những gì chúng ta có thể dễ dàng nhìn thấy. Vẻ đẹp là xúc cảm được sẻ chia: nó đa dạng, và thống nhất. Khi chúng ta cảm thấy xinh đẹp và tự tin, chúng ta được truyền cảm hứng để tạo ra sự khác biệt tích cực với cuộc sống của tất cả mọi người. Bằng sự đồng cảm, vẻ đẹp là nguồn sức mạnh tối thượng của lòng tốt. Và vẻ đẹp thực sự được tạo ra bởi tâm huyết.
Review Shiseido VietNam
Văn hóa công ty tốt, ban lãnh đạo tốt, chuyên nghiệp, bữa trưa miễn phí và có nghỉ giai lao ngắn(ID)
Công ty chuyên nghiệp, thoải mái, linh hoạt và được thử nghiệm mẫu sản phẩm miễn phí (ID)
Họ thực sự thân thiện, vui tính, nhiệt tình