Mô tả công việc
• You will represent our medical brands for the medical channel (hospitals, clinics, and pharmacies) in the assigned area.
• Follow and implement our medical strategy (product, speech, price, promotion program, event, assortment, reach our sales target).
• Organize and coordinate medical events
• Frequent field visits with the team to ensure the respect of the company and brand strategy. Plus give suggestions to improve the customer visit (coaching)
• In charge of the future of the company by looking for new customers and investigating market potential in provinces (frequent business trips in provinces).
Main tasks :
1. Management:
• Supervise the medical team in the planning of the visits (check visit plans, report and make sure that the database is updated, follow the sales report)
• Ensure that the team has a high level of knowledge of our products
• Opening new accounts with the medical team to find new customers
• Coordinate with the medical team the organization of the medical event (scientific workshop, lunch, conférence…)
• Support medical team to resolve the issue on the field (doctors’ requests, complaints, etc.)
4. Reporting
• Provide to managers with the information collected on the field about, competitors, and markets.
• Report to managers about the customers visited and the activities on the fields
• Report about the sales performances
5. KOL
• Meet and build a good relationship with KOL
• Make partnership programs with KOL in order to develop our brand
• Organize events with KOL as conferences, workshops
• Visit new KOL and make them loyal to the brand
Yêu cầu công việc
Education: Medicine or Pharmacy Bachelor degree is a must
Have at least 2 year of experience in the same position in the pharmaceutical and cosmetic business (Sales)
Negotiation, communication, selling, team management, planning, and timing management skills.
Flexible, hard-working, work pressure, Medical channel insight.
English: Intermediate
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
Người sáng lập là Ông Hứa Ngọc Lâm, Ông đã đến Việt Nam hơn 20 năm. Công ty TNHH Thực phẩm Đại Phát được thành lập vào năm 2000, là công ty Thực phẩm Việt Nam với vốn đầu tư 100% Đài Loan. Phạm vi kinh doanh chủ yếu là bánh nướng các loại cho đến việc gia công thực phẩm, được tiêu thụ trong và ngoài nước. Trải qua sự nỗ lực và rèn giũa không ngừng hơn chục năm qua, Thực Phẩm Đại Phát đã gây dựng được thương hiệu ở Việt Nam, Lễ hộp của Thực phẩm Đại Phát phong phú về chủng loại, đã trở thành một trong những thương hiệu mang tính chủ lược ở Việt Nam, đồng thời giữ vững ổn định được thương hiệu và vị thế của mình, ngày một phát triển rông khắp.