Mô tả công việc
Job Responsibilities:
1. Conduct market research, data analysis to explore market demand and make prospective integrated marketing strategy to effectively promote the launching of the project.
2. Measure and report performance of all event marketing campaigns, and assess against goals (ROI and KPI).
3. Build up Alibaba.com brand awareness by spearheading and implementing social media creative campaigns on key social media accounts.
4. Execute and coordinate small-to-large-scale offline key events with agencies and local vendor partners.
5. Collaborate with content strategist to create and curate engaging content for various marketing channels.
6. Support the marketing team in administrative tasks and other duties as assigned.
Yêu cầu công việc
2. Good in both verbal and written communication skill
3. Details - oriented, professional, curious to learn new things and highly passionate and dedicated to assigned projects.
4. Proficient in Microsoft Word, Excel, Power Point + basic design ability in Canva
5. Familiarity with social media platform and digital marketing tools is a plus
6. Good in English across all 4 skills (writing, speaking, reading and listening). Knowing Chinese is a plus.
Quyền lợi được hưởng
● Gói lương rất cạnh tranh [lương cơ bản + hoa hồng không giới hạn]
Chăm sóc sức khoẻ
● Chế độ thăng tiến và lộ trình phát triển nghề nghiệp minh bạch, rõ ràng
Nghỉ phép có lương
● Hệ thống đào tạo hoàn chỉnh [Đào tạo nhân viên mới một tuần + Chương trình đào tạo định kỳ]
Được thành lập tại xứ sở Kim Chi, DM&C là một tập đoàn đa ngành trong lĩnh vực truyền thông, quảng cáo và bán lẻ các ngành hàng mỹ phẩm, chăm sóc sức khỏe, thời trang và làm đẹp. DM&C hiện đang phát triển mạnh mẽ tại các thị trường lớn nhất ở châu Á, với trụ sở chính được đặt tại Hàn Quốc và văn phòng ở khắp các quốc gia có nhiều trung tâm kinh tế sầm uất như Trung Quốc, Nhật Bản, Malaysia, ThaiLand,...
Với định hướng rõ ràng, chiến lược cụ thể và sự am hiểu về xu hướng làm đẹp của thị trường, DM&C tiếp tục chinh phục sang thị trường Việt Nam và chính thức thành lập Công ty TNHH DM&C vào năm 2017. Sứ mệnh là thúc đẩy thị trường Việt Nam phát triển mạnh mẽ hơn trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe, thời trang và làm đẹp. Chúng tôi tự tin sẽ mang lại giá trị hoàn hảo nhất đến với người tiêu dùng Việt Nam.