Mô tả công việc
Develop and implement marketing strategies to enhance brand awareness, drive traffic, track conversion rates, measure performance and prioritize marketing initiatives to achieve the business growth for Vexere's flight, train, and ferry services.
Optimize the display of features for these services on the Vexere website and app.
Partner Relationship Management:
Establish and maintain strong, collaborative relationships with airlines, Vietnam Railways, and ferries. Negotiate mutually beneficial agreements that secure competitive offerings for Vexere's customers.
Collaborate with cross-functional teams (product, tech, etc.) to ensure operational activities align with company goals.
Team Management and Operations:
Manage the daily operations of the customer service and marketing teams, ensuring smooth and efficient functioning.
Be responsible for hiring, setting KPIs, talent development, performance appraisals, feedback and motivation management for customer service and marketing teams.
Drive continuous improvement initiatives to enhance operational effectiveness and drive innovation.
Details discussed in the interview
Yêu cầu công việc
Experience in Digital Marketing or Product Marketing
Skills:
Customer focus and data-driven decision making
Critical thinking and problem-solving
Excellent communication and interpersonal skills
Time management and stakeholder management
Ability to develop and follow processes
Strong desire for personal development and ability to support others in their self-development
Proactive problem-solving mindset and high sense of responsibility
Good command of English
Quyền lợi được hưởng
Hybrid Working
Clear career progression with opportunities for advancement to key positions based on your capabilities.
Special discounted bus tickets for employees and their families.
Comprehensive periodic health check-up policies.
Participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to Vietnamese labor law after the probationary period.
12 days of annual leave, with an additional day added every 3 years (convertible to salary).
Vibrant and dynamic working environment with a friendly and supportive team that shares knowledge and assists each other.
Training and development opportunities in negotiation, communication, work management, interpersonal skills, and software technology.
Other perks to be discussed during the interview.
Được thành lập tại xứ sở Kim Chi, DM&C là một tập đoàn đa ngành trong lĩnh vực truyền thông, quảng cáo và bán lẻ các ngành hàng mỹ phẩm, chăm sóc sức khỏe, thời trang và làm đẹp. DM&C hiện đang phát triển mạnh mẽ tại các thị trường lớn nhất ở châu Á, với trụ sở chính được đặt tại Hàn Quốc và văn phòng ở khắp các quốc gia có nhiều trung tâm kinh tế sầm uất như Trung Quốc, Nhật Bản, Malaysia, ThaiLand,...
Với định hướng rõ ràng, chiến lược cụ thể và sự am hiểu về xu hướng làm đẹp của thị trường, DM&C tiếp tục chinh phục sang thị trường Việt Nam và chính thức thành lập Công ty TNHH DM&C vào năm 2017. Sứ mệnh là thúc đẩy thị trường Việt Nam phát triển mạnh mẽ hơn trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe, thời trang và làm đẹp. Chúng tôi tự tin sẽ mang lại giá trị hoàn hảo nhất đến với người tiêu dùng Việt Nam.