Mô tả công việc
- Conduct research on competitors' products and marketing efforts in order to identify opportunities for product improvement
- Analyse data & report to have insights and reasonable proposed
- Make daily, weekly and monthly report to direct Manager and also Product Manager/ Product Director
- Monitor brand KPI by tracking annual Brand Health Report
2. PLANNING & BUDGET MANAGEMENT:
- Work closely with Product Manager & Product Director & the headquarters to build Marketing Plan (ATL & BTL) & Budget Plan for whole year
- Work with Product Manager and Corporate Marketing Manager to plan new product launches
- Follow up with Budget and allocate Budget for each Marketing activities
3. CAMPAIGN MANAGEMENT:
- Take ownership of the end-to-end campaigns and manage agencies to ensure the whole process is delivered seamlessly, budgets are tightly managed and support Sales to achieve targets
- Work closely with Sales team to update price, promotion and product to have actions to support Sales team
- Participate in developing sales support communication tools including sales kits, brochures, and leaflets
- Ensure all product marketing activities are aligned with the overall brand positioning and supports the overall business objectives
4. INTERNAL TASK:
- Work with Digital Marketing to update Product, category, banner, ... on website as requirements from Business unit or the headquarters
- Process contract/ appendix/ amendment and process payment for vendors
Yêu cầu công việc
- Fluency in English
- Outstanding communication and organizational skills, project management and multitasking skills, able to work with multiple stakeholders to deliver complex programs efficiently
- Good at computer skills (Word, Excel, PowerPoint)
- Strong at product management, consumer understanding, creative & strategic knowledge
- Highly flexible/open-minded, creative, resourceful, and practical
Quyền lợi được hưởng
Quarterly Incentive & 13th month salary
Nghỉ phép có lương
Annual leaves and company leaves
Căn-tin
Meal allowances
Emers Việt Nam được thành lập từ năm 2019, ban đầu phụ trách dòng sản phẩm NIKE GOLF tại Việt Nam.
Từ năm 2020, Công ty TNHH Emers Việt Nam trở thành nhà phân phối độc quyền chính thức của Nike Sports & Golf tại Việt Nam và nhiều nước ASEAN.
Hoạt động kinh doanh tại Emers Việt Nam tiếp tục phát triển và vào năm 2022, chúng tôi đã mua lại và ra mắt một số thương hiệu mới trong lĩnh vực Golf như Descente, Waac, G/Fore với nhiều cửa hàng bán lẻ tại TP.HCM
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
-
Từ năm 2020, Công ty TNHH Emers Việt Nam trở thành nhà phân phối độc quyền chính thức của Nike Sports & Golf tại Việt Nam và nhiều nước ASEAN.
Hoạt động kinh doanh tại Emers Việt Nam tiếp tục phát triển và vào năm 2022, chúng tôi đã mua lại và ra mắt một số thương hiệu mới trong lĩnh vực Golf như Descente, Waac, G/Fore với nhiều cửa hàng bán lẻ tại TP.HCM