Mô tả công việc
Marketing Planning
Develop the mid and long- term growth strategy: Address the market trend, technology and consumer trend, develop 3- 5 years growth plan products and market segment wise.
Marketing and product strategy, business plan, and budget preparation
Develop the market intelligence activity: Define and execute demand research, competitor’s movement, consumer insights, technology trend and operational tactics
ATL
Activities Management
Zalo, Tiktok, Facebook account management (Advertisement / content, Traffic, Consumer in- sight management)
Corporate and Product visualization Management
Map Program
ATL Activities management such as activities ROI(TVC, Online / Digital, OOH, PR / CSR, Brand Event)
BTL Activities Management
Product Management Activity management : Product pricing and competitor benchmarking, Product technical roadmap, rebate Sell- in
New product launching: Develop, implement and coordinate with partners and stakeholders to drive effective marketing plans, the promotional calendar for new products launching.
Trade Promotion management: Develop and execute the sell- out promotion program, Monitor, measure and analyze the efficiency and ROI of marketing initiatives and programs, and maintain the data quality of the marketing database
Business Development Activity management: Demo, Technical Meeting, Crop Events, Product Events
POSM Production and Installation: Designation, production and installation, Vendor management.
Farmer Activity management: Farmer Club, CRS event
Budget Management
ATL, BTL Budget management: Approve the budget execution, Vendor selection and management, Employee advance management
Department Operating Budget management: Department operating expenses management
Team Management
HR planning and organization chart development
Team KPI management
Training management
Performance dialogue
SOP and policy development
Develop and SOP, Policies and monitor the compliance from the department
Yêu cầu công việc
Knowledge and education level:
- Knowledge about plant protection products and related products
- Graduated in Marketing or Plant protection/ Agriculture/ Economy…
Skills:
- Work independently
- Strong closing skills; proven oral, written, telephone and presentation skills. Strong interpersonal skills.
- Risk management
- Planning
- Problems solving
Experience: At least 05- 10 years in the same position
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-02 23:30:03
Emers Việt Nam được thành lập từ năm 2019, ban đầu phụ trách dòng sản phẩm NIKE GOLF tại Việt Nam.
Từ năm 2020, Công ty TNHH Emers Việt Nam trở thành nhà phân phối độc quyền chính thức của Nike Sports & Golf tại Việt Nam và nhiều nước ASEAN.
Hoạt động kinh doanh tại Emers Việt Nam tiếp tục phát triển và vào năm 2022, chúng tôi đã mua lại và ra mắt một số thương hiệu mới trong lĩnh vực Golf như Descente, Waac, G/Fore với nhiều cửa hàng bán lẻ tại TP.HCM
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
-
Từ năm 2020, Công ty TNHH Emers Việt Nam trở thành nhà phân phối độc quyền chính thức của Nike Sports & Golf tại Việt Nam và nhiều nước ASEAN.
Hoạt động kinh doanh tại Emers Việt Nam tiếp tục phát triển và vào năm 2022, chúng tôi đã mua lại và ra mắt một số thương hiệu mới trong lĩnh vực Golf như Descente, Waac, G/Fore với nhiều cửa hàng bán lẻ tại TP.HCM