Tips: Provide a summary of the role, what success in the position looks like, and how this role fits into the organization overall.
Responsibilities
1. Provide support to the Director in delivering the company’s overall strategic objectives.
2. Provide administrative services including diary management, booking meetings, planning events, organizing travel and preparing travel itineraries, correspondence and prioritizing emails for the Director.
3. Event coordination/management, formal correspondence, relationship development and management.
4. Liaise with Staff for necessary follow up on queries/deadlines/requests and special functions instigated by the Director.
5. Provide administrative support in the delivery of assignments and initiatives on behalf of the Director as and when required.
6. Ensure all correspondence and relevant materials are produced in a timely and accurate manner.
7. Coordinate reports and documentation for meetings including: internal as well as meetings with outside partners.
8. Coordinate, attend, and take minutes for the meetings when required.
9. To conduct research/ analysis as directed by the Director
10. To produce reports for the Director as and when required.
11. Follow up on action points from meetings on behalf of the Director
12. Provide administrative support to the BOM in the follow-up and completion of
departmental work plans.
13. Other tasks assigned by the Director.
Qualifications
- Fluent English (listening, speaking, reading, writing).
- Bachelor degree majoring in Business Administration, Marketing, Finance or related fields
- Knowledge and experience in Project management/Finance is a plus
- At least 2 year experience in similar position.
- Self-starter, mature and high sensitive, well-organized, extremely detail-oriented, and assertive team player willing to take ownership of responsibilities, and possess a high level of positive energy and drive.
- Able to manage multiple priorities and set appropriate trace systems to track projects and work.
- Excellent time management, organizational, coordination, and communication skills (verbal and written).
- Excellent computer skills.
- Salary rank from 10,000,000 - 13,000,000 VND
Good View có hơn 30 năm kinh nghiệm trong việc cung cấp các giải pháp sản xuất nhựa chất lượng cao từ Thiết kế và kỹ thuật sản phẩm, Quản lý dự án, Chế tạo công cụ, Đúc nhựa tùy chỉnh, Trang trí, Lắp ráp sản phẩm, Kho bãi và Hậu cần.
Chúng tôi đang phục vụ các nhà sản xuất sản phẩm nổi tiếng toàn cầu từ nhiều ngành công nghiệp như Dụng cụ điện, Dụng cụ làm vườn, Hàng điện tử, Thiết bị gia dụng nhỏ, Thiết bị làm sạch, Điện và điện tử công nghiệp, Công nghiệp ô tô và vệ sinh từ ba cơ sở sản xuất của chúng tôi đặt tại cơ sở sản xuất phía Nam Trung Quốc trung tâm Đông Quản và 1 cơ sở sản xuất ở miền Nam Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, nghỉ phép năm theo luật lao động.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
Good View có kinh nghiệm trong việc cung cấp các giải pháp sản xuất nhựa chất lượng cao từ Thiết kế và kỹ thuật sản phẩm, Quản lý dự án, Chế tạo công cụ, Đúc nhựa tùy chỉnh, Trang trí, Lắp ráp sản phẩm, Kho bãi và Hậu cần được thành lập năm 2020
Mission
- Tại Good View, chúng tôi cố gắng xây dựng mối quan hệ lâu dài với khách hàng bằng cách cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tốt nhất để đáp ứng nhu cầu của họ. Đạo đức làm việc của chúng tôi dựa trên giá trị và sự tin tưởng. Nền tảng này đã phục vụ chúng tôi tốt trong suốt nhiều năm và tiếp tục là động lực thúc đẩy thành công của chúng tôi!
- Với nhà máy mới tại Việt Nam, chúng tôi đang tìm kiếm những đồng nghiệp sáng tạo và có tư duy hợp tác tốt để cùng chúng tôi tham gia vào hành trình phát triển kinh doanh tại Việt Nam.