Company Description
Since its founding in 1995, MP Logistics has become the leading freight forwarding and trusted logistics solutions provider in Vietnam. With a focus on serving various sectors including automotive, technology, retail, cold chain, healthcare, and industrial, we deliver best-in-class logistic solution services across our integrated network. Our mission is to provide convenient, one-stop solutions for leading brands in Vietnam and around the world.
Role Description
This is a full-time on-site role as an Assistant to the President at MP Logistics in Ho Chi Minh City. The Assistant will be responsible for supporting the President in day-to-day tasks related to business negotiation, communication, administration, and strategic planning.
Qualifications
- Strong business negotiation and strategic planning skills
- Effective communication skills, both written and verbal
- Proficient in administrative tasks
- Excellent negotiation skills
- Ability to prioritize and multitask
- Ability to work independently and as part of a team
- Bachelor's degree in Business Administration or related field
JOB DESCRIPTION
· Arranging schedule, make appointment with partner and Customer. Note and remind the calendar at the last time of day and everyday early morning to Chairwoman.
· On behalf of Chairwoman work with partner, Customer via email/ make call to communicate the relate in works as assign
o Receive and review all documents from various departments and process to Chairwoman’s approval.
o Arranging meeting, prepare documents, inform to relevant divisions meeting information. Contact and confirm to partners: date, time, meetings whom if it is external meeting and inform for Board of Director. Welcome guests and inform Chairwoman of the presence of guest. Attend meetings take note or make meeting minutes and write reports.
· Supporting on procedure of oversea/domestic business trips for Chairwoman and the board of Director (such as booking airticket/ hotel, looking for distancing information from the airport to hotel and customers `s office, how to get to the places during business trip abroad, the weather in where is coming… conduct the finance processing for advance and payment…)
· Receive information assigned, creating announcements, letter paper… release and inform to involve departments, follow up and report implement result.
o Communicate directions of the Chairwoman to other relevant departments; receive feedback for Chairwoman.
o Management and storage of documents related to Chairwoman.
Hệ thống nhà hàng TOKYO Deli được hình thành dựa trên sự hợp tác chặt chẽ giữa Công ty Okamura Foods – Japan (Công ty nổi tiếng tại Nhật trong lĩnh vực nuôi trồng, chế biến và phân phối các sản phẩm thủy hải sản tại Nhật Bản và Châu Âu) và công ty Cổ phần Thực phẩm Trung Sơn (có bề dày trên 15 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực nuôi trồng, chế biến và xuất khẩu hải sản cao cấp cho thị trường Nhật) . Nhờ áp dụng những phương pháp quản lý tiên tiến theo tiêu chuẩn ISO, HACCP, 5S và KAIZEN xuyên suốt từ khâu nhập nguyên liệu đầu vào đến quy trình chế biến và phục vụ, cũng như được hỗ trợ bởi hệ thống sản xuất và cung cấp nguyên vật liệu trên toàn Thế Giới, TOKYO Deli cam kết mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm ngon an toàn, có lợi cho sức khỏe với giá rất hợp lý. Thực đơn của TOKYO Deli có nhiều món ăn phong phú, đặc sắc và rất ngon miệng do chính các chuyên gia người Nhật chế biến theo đúng hương vị Nhật Bản. Thực đơn luôn được định kỳ bổ sung và thay đổi nhằm giới thiệu cho khách hàng nhiều hơn nữa những món ăn truyền thống của Nhật. TOKYO Deli hiện có hệ thống mạng lưới nhiều nhà hàng cao cấp và không ngừng mở rộng thêm nhiều nhà hàng tại Việt Nam. Tại TP HCM, có 13 nhà hàng, tại Hà Nội có 3 nhà hàng cung cấp và phục vụ các món ăn truyền thống của Nhật Bản.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review Tokyo Deli
chưa thật hoàn hảo nhưng đó là một công việc cũng rất tốt
Hạn chế công việc dành cho nữ giới
Cung cấp thực phẩm Nhật Bản đích thực và nơi làm việc vui vẻ