Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
The Country Sales Manager (Export & Long Haul) is responsible for overseeing the Sales team to achieve sales targets. This role involves building a high-performance team, developing strategies to increase market share, and maintaining strong client relationships.
KEY RESPONSIBILITIES
1. Sales Performance
- Oversee and ensure targets of the sales team are met.
- Lead and steer the sales team towards achieving sales targets by providing guidance, joining sales visits.
- Develop and implement strategies to generate new business opportunities with existing and new customers, increase market share.
- Provide all customer visits, opportunities, Sales Leads and any other customer prospective information within Sales systems.
- Build and maintain strong relationships with clients, partners, and stakeholders.
- Negotiate contracts and agreements with clients to secure profitable deals.
- Liaise and co-ordinate with internal departments and the company’s network to ensure customer satisfaction and problem resolution.
- Support the Trade Manager in setting up weekly volume forecasts to ensure accurate planning and execution.
2. Market Intelligence & Report
- Monitor market trends and competitor activities to identify opportunities and threats.
- Prepare and present sales reports, forecasts, and performance analysis for senior management.
- Backup for the Trade Manager in preparing market reports and conducting rate discussions with liners during their absence.
3. People and Compliance Management
- Monitor & coach the Sales team to expand their capabilities and build senior sales in the organization.
- Foster a collaborative and high-performance team environment.
- Guide, train and ensure the team’s compliance.
Yêu Cầu Công Việc
- Proven experience in export sales, preferably in the shipping or logistics industry.
- Strong understanding of international trade regulations and shipping procedures.
- Excellent communication, negotiation, and interpersonal skills.
- Strong leadership skills.
- Ability to analyze market trends and develop sales strategies accordingly.
- Proficiency in Microsoft Office and CRM software.
- Excellence in English is required. Good in Chinese is a plus.
- Willingness to travel.
- Consistently meets compliance standards.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Chào mừng đến với Hotel Indigo Saigon The City, một khách sạn boutique theo phong cách sống tọa lạc tại một trong những khu phố trường tồn theo thời gian nhất của Thành phố Hồ Chí Minh là Ba Son. Với nét đặc trưng lịch sử có từ thời Pháp, khu phố của chúng tôi cũng là nơi có bối cảnh ẩm thực nhộn nhịp và nhiều cửa hàng hấp dẫn.
Hãy đắm mình trong một trong 150 phòng nghỉ và phòng suite của chúng tôi; mỗi phòng đều được thiết kế chu đáo để phản ánh nét đặc trưng và câu chuyện độc đáo của khu phố của chúng tôi trong khi được trang bị bộ đồ giường sang trọng, đồ dùng phòng tắm và WIFI miễn phí. Du khách cũng có thể tận hưởng nhiều tiện nghi tại chỗ, bao gồm trung tâm thể dục, hồ bơi trên tầng thượng và nhà hàng phục vụ các món ăn địa phương và quốc tế ngon miệng. Đối với những người thích khám phá, hãy bắt đầu hành trình khám phá qua khu vực địa phương sôi động của chúng tôi. Chỉ cách Chợ Bến Thành, Nhà hát Opera Sài Gòn lịch sử và Phố đi bộ Nguyễn Huệ nhộn nhịp một quãng đi bộ ngắn, nơi đây có đủ thứ dành cho tất cả mọi người!