Việc làm Hotel Indigo Saigo

Cập nhật 13/12/2024 00:30
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Hotel Indigo Saigo
Retail Manager
Hotel Indigo Saigo
12 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 03/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

About Dat Bike (Electric Motorbike)

Dat Bike is a technology startup whose mission is to drive mass adoption of green transportation in Vietnam. We make the most compelling and dependable electric bikes so that customers can just switch without making any compromises. To do this, we welcome the brightest people to join our journey.

Job Summary

As the Retail Manager for Dat Bike's D2C 3S Stores, you will play a pivotal role in driving sales growth, optimizing retail operations, and ensuring an outstanding customer experience (CX) at our stores. You will be responsible for managing sales, service, and spare parts teams to deliver on business objectives while building strong retail processes and elevating the Dat Bike brand.

Responsibilities

Sales and Growth

  • Drive retail sales by developing and executing effective sales strategies aligned with company goals.

  • Monitor store performance metrics and lead initiatives to boost sales and profitability.

  • Collaborate with marketing and regional sales teams to ensure store activities align with regional growth strategies.

Retail Operations Management

  • Oversee day-to-day operations of sales, service, and spare parts at the store level, ensuring efficient workflows and adherence to company standards.

  • Manage inventory levels, minimize stockouts, and optimize stock rotation for spare parts to ensure customer demands are met.

  • Implement and refine operational processes, aiming to streamline activities across sales, service, and parts departments for optimal efficiency.

Customer Experience (CX)

  • Create a welcoming, engaging, and efficient retail environment that prioritizes customer satisfaction.

  • Build and train a high-performing, customer-focused team dedicated to delivering an outstanding experience at every touchpoint.

  • Handle customer inquiries, complaints, and feedback with professionalism and empathy, turning customer interactions into brand loyalty.

Process Building and Optimization

  • Establish retail processes for sales, service, and spare parts management to ensure consistency and scalability as the business grows.

  • Identify opportunities for process improvement and implement changes to enhance operational efficiency.

Reporting and Analytics

  • Track, analyze, and report on store performance metrics, including sales, customer satisfaction, and operational efficiency.

  • Use data insights to inform decision-making and support continuous improvement in all areas of store performance.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's degree in Business, Retail Management, or a related field.

  • Minimum of 5 years of experience in automotive industry or in selling physical tech products (At least 10 stores), with proven track record to meet and exceed goals (Prefer from MWG, FPT Shop, Centre Retail,...)

  • Experience managing multi-service retail environments (sales, service, and spare parts) is a strong advantage.

  • Demonstrated expertise in customer experience management and team leadership.

  • Superb critical thinking and problem solving skills.

  • Strong analytical skills with the ability to interpret data and make data-driven decisions.

  • Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to inspire and develop a high-performing team.

  • Versatile and results driven.

  • Ability to work independently and autonomously, without formal requirements documentation, in a fast-paced environment; ability to manage changing priorities.

  • Ability to travel (10-30%) required.

  • Proficiency in English is a plus.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
KCN Tân Bình Đường CN13, Sơn Kỳ, Tân Phú, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 30 - 45
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Hotel Indigo Saigo
Hotel Indigo Saigo Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
9-11 Lý Tự Trọng, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Chào mừng đến với Hotel Indigo Saigon The City, một khách sạn boutique theo phong cách sống tọa lạc tại một trong những khu phố trường tồn theo thời gian nhất của Thành phố Hồ Chí Minh là Ba Son. Với nét đặc trưng lịch sử có từ thời Pháp, khu phố của chúng tôi cũng là nơi có bối cảnh ẩm thực nhộn nhịp và nhiều cửa hàng hấp dẫn.

Hãy đắm mình trong một trong 150 phòng nghỉ và phòng suite của chúng tôi; mỗi phòng đều được thiết kế chu đáo để phản ánh nét đặc trưng và câu chuyện độc đáo của khu phố của chúng tôi trong khi được trang bị bộ đồ giường sang trọng, đồ dùng phòng tắm và WIFI miễn phí. Du khách cũng có thể tận hưởng nhiều tiện nghi tại chỗ, bao gồm trung tâm thể dục, hồ bơi trên tầng thượng và nhà hàng phục vụ các món ăn địa phương và quốc tế ngon miệng. Đối với những người thích khám phá, hãy bắt đầu hành trình khám phá qua khu vực địa phương sôi động của chúng tôi. Chỉ cách Chợ Bến Thành, Nhà hát Opera Sài Gòn lịch sử và Phố đi bộ Nguyễn Huệ nhộn nhịp một quãng đi bộ ngắn, nơi đây có đủ thứ dành cho tất cả mọi người!

Những nghề phổ biến tại Hotel Indigo Saigo

Bạn làm việc tại Hotel Indigo Saigo? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hotel Indigo Saigo

Hotel Indigo Saigo

Click để đánh giá