Mô tả công việc
- Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Queen Ann, including up-selling.
- Determine and give complimentaries to guests as gifts for their patronage (e.g., rewards points, show tickets, gift certificates).
- Process all reservation requests, changes, and cancellations received by phone, fax, or mail.
- Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns.
- Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing).
Quyền lợi được hưởng
• Uniforms and shift meals are provided by the Hotel
• Creative and friendly working environment.
• Career development opportunities at Company
Yêu cầu công việc
* Can communicate fluently by English.
* Education and Experience:
High school diploma or GED; 2 years experience in the sales and marketing, guest services, front desk, or related professional area.
Or 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
- Please send your application by online, email or direct to Hotline Zalo: 085 277 8688
Với thiết kế sang trọng và đẳng cấp cùng các trang thiết bị nhập khẩu 100% từ Châu Âu. Tọa lạc trên cung đường vàng Trần Phú - Thành phố Nha Trang, Khách sạn Queen Ann sở hữu hướng nhìn biển trực diện, chỉ vài bước chân bạn có thể hòa mình với thiên nhiên, biển xanh, cát trắng.
Thật là một nơi lý tưởng để lưu giữ những khoảnh khắc đẹp nhất của kỳ nghỉ với gia đình, bạn bè và một nửa đặc biệt của mình.