Mô tả công việc
• Guide customers to survey products on site.
• Make quotations for retail and group customers.
• Follow up change the room rate on OTAs site depens on hotel room availability.
• Coordinating tasks such as coordinating with other departments to provide optimal service for guests.
• Executing contracts, issuing contracts...
• Research and analyze sales options
• Build and maintain relationships with customers and potential customers.
• Update trends and competitors to identify improvements or recommend new products/ service.
• Collect and analyze information, prepare data and business reports.
• Make weekly and monthly reports.
• Connect, maintain and develop relationships with existing customers, potential customers, new customers.
• Meet with potential customers to determine their needs.
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
Discuss in the interview
Yêu cầu hồ sơ
(Ưu tiên hồ sơ nộp sớm. Trong vòng 10 ngày kể từ lúc nhận hồ sơ, Phòng HC-NS sẽ liên hệ ứng cử viên tham gia phỏng vấn nếu hồ sơ phù hợp với tiêu chuẩn của Khách sạn)
Email: hro.littlehoiangroup...gmail.com
SĐT: 0798519359
LITTLE HOI AN GROUP Song hành cùng dòng chảy tinh hoa!!! Nhắc đến những điểm lưu trú nổi bật tại Hội An không ít du khách nghĩ ngay đến chuỗi khách sạn Little Hoi An Group. Đây chính là một Hội An thu nhỏ luôn giữ vẹn nguyên trong mình những giá trị thuần khiết, nồng hậu của người con xứ Quảng nói chung và Hội An nói riêng. Đến nay, Little Hoi An Group đã sở hữu và vận hành 8 khách sạn dòng boutique trong đó quy mô phòng lên đến 500 phòng. Trung bình mỗi năm, Little Hoi An Group đã phục vụ hơn 300,000 lượt khách du lịch trên thế giới.