Novotel Đà Nẵng

Đà Nẵng
500 - 1.000 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Novotel Đà Nẵng

Du lịch, khách sạn
Lao động có tay nghề và sản xuất
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh
Dịch vụ khách hàng
Công nghệ thông tin
Kỹ thuật

Việc làm Novotel Đà Nẵng

Cập nhật 17/11/2025 00:08
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Novotel Danang Premier Han River
Guest Relations Manager - Casual long-term
Novotel Đà Nẵng
141 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 06/02/2025
Hạn nộp hồ sơ: 28/02/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hải Châu - Đà Nẵng

Mô tả công việc

Job Summary – (Role Summary)

Directs all aspects of the guest relations function to achieve the highest possible guest satisfaction to current and future VIPs.

Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)

• Monitor guest relations’ personnel to ensure maximum guest satisfaction through personal recognition and prompt cordial attention from arrival through departure

• Monitor guest relations personnel to ensure ALL members consistently receive all benefits, repeat guests and other VIP’s receive special recognition and service

• Inspects all VIP rooms prior to arrival

• Greet VIP guests personally

• Liaise with other departments and necessary outside contracts to ensure excellent service delivery

• Oversee maintenance of efficient repeat guest history system

• Promote Accor-Hotel sales and in-house facilities

• Perform such functions as to include but not be limited to:

o ALL and regular guest welcome letters

o Solicitation of ALL applications

o Attending to special requests by guests

• Develop and implement guest telephone contact systems

• Handle guest complaints and refer them as necessary, follows up on corrective action

• Compile, analyze and control guest relations’ costs

• Schedule and attend regular ALL and VIP guest cocktail parties and social engagements in an effort to further improve on service delivery

• Review arrival lists for all arrivals and VIPs to check room allocations, amenities, and special requests

• Prepare requisitions for amenities on a timely basis

• Overall responsible for ensuring and maintaining the entire range of services offered for the Premier Floor and Premier Lounge with the aim to maximum guest satisfaction

• Appraise appearance, discipline and efficiency of all staff under direct supervision and initiate immediate remedial action if necessary

• Organize and conduct regular meeting for all Guest Relation’s staff to facilitate communications and smooth operations

• Prepare efficient work schedule for Guest Relations Staff, arranging holidays and vacation, taking into consideration project occupancy and forecasts and any large group movements, especially those with early or late arrivals or departures

• Fully conversant with all hotel emergency procedures

• Is prepared to implement assigned tasks during emergencies such as fires, power failures and bomb threats

• Assists department manager to ensure departmental Risk Management Calendar actions are up to date as per monthly calendar schedule.

• Works with Superior and Human Resources on manpower planning and management needs

• Works with Superior and Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget.

• Perform any other task assigned base on Novotel Danang Premier Han River needs or requires.

Quyền lợi được hưởng

- Service charge, Bonus, Insurance, Duty Meal, Uniform 

- 13-day annual leave, Birthday leave
- Training opportunities with Accor Academie

Yêu cầu công việc

-REQUIRED QUALIFICATIONS

Required Skills

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.

• Good writing skills

• Good Interpersonal Skills

• Proficient in the use of Microsoft Office and Opera

• Problem solving and organizational abilities

Qualifications

• Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

Experience

• 2 years experience in front office / guest services operations, including supervisory experience at a hotel of similar size and complexity, or an equivalent combination of education and experience.

Yêu cầu hồ sơ

- Submit CV/resume to Thuydung.Nguyen(acòng)accor.com

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Novotel Danang Premier Han River
Novotel Đà Nẵng Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
36 Bạch Đằng, Quận Hải Châu

Tọa lạc thuận tiện trên đường Bạch Đằng, bên bờ sông Hàn hùng vĩ. Novotel Danang Premier dự kiến ​​sẽ trở thành địa điểm khách sạn hàng đầu của Đà Nẵng dành cho khách doanh nhân và khách du lịch tại thành phố lớn thứ 3 của Việt Nam. Với sự kết hợp thông minh giữa thiết kế hiện đại, công nghệ tiên tiến và chuyên môn ẩm thực, Novotel Danang Premier Han River mang đến cho Đà Nẵng một nét đẳng cấp về tiện nghi đẳng cấp thế giới và ẩm thực sáng tạo. Khách sạn có kết nối thuận tiện đến các điểm tham quan du lịch nổi tiếng bao gồm Bãi biển Sơn Trà, Ngũ Hành Sơn, Bà Nà Hills và thành phố cổ Hội An. Tòa nhà 35 tầng có 323 phòng Novotel “Next”, 90 căn hộ dịch vụ, tiện nghi tổ chức tiệc & hội họp phong phú, dịch vụ ăn uống The Square cả ngày, sảnh chờ Pier-6 và quán cà phê vỉa hè, Premier Executive Lounge và các tầng, hồ bơi và phòng tập thể hình Inbalance Fitness Câu lạc bộ và Spa.


Những nghề phổ biến tại Novotel Đà Nẵng

Bạn làm việc tại Novotel Đà Nẵng? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Novotel Đà Nẵng

Novotel Đà Nẵng

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo