Introduction
Seedcom - Create an impact for Vietnam
Seedcom Joint Stock Company (Seedcom) is a group of companies operating in multiple industries including retail, technology, logistics. Seedcom's ecosystem of companies has been streamlined to focus on retail companies such as The Coffee House, Seedcom Fashion Group, and Kingfoodmart; technology companies such as Haravan, logistics companies such as Seedcom Logistic, and affiliated companies like iPos.vn, Scommerce (Giaohangnhanh and Ahamove).
Seedcom comprises veteran entrepreneurs with credentials of building startups from zero into combined multiple-billion enterprises. E.g. Đinh Anh Huân (Chairman & CEO) are co-founders of Mobile World (Thế Giới Di Động), Con Cưng (Việt Nam’s #1 Baby Product Retailer) or early investor of Tiki.
Seedcom heavily invested in superior technology & analytics to operate a differentiated user-centric model, e.g. data analytics, artificial intelligence, highly optimized algorithms to solve challenging real-time, large scale and high-performance problems.
Seedcom has built a synergic technology team of top-notch Engineers, Researchers and Senior Scientists with PhD/MSc degrees from reputable Universities/Institutes in Vietnam, Singapore, Korea, UK, US; Marketing/Business development players from reputable companies & contributed to great products in Vietnam like MoMo or Zalo.
We strive to be the icon of new retail in South East Asia.
We are looking for a talented Marketing Campaign to join our marketing team to our continued success.
Position Overview:
As a Marketing Campaign Executive, you will play a crucial role in brainstorming campaign ideas and supporting the execution of campaigns across various channels, including affiliate, in-app & notifications. This role is ideal for a candidate with a passion for creating engaging and compelling campaigns, a growth mindset with an experimental approach, who thrives in a fast-paced environment.
Key Responsibilities:
● Ensures smooth and timely execution of campaigns, including conducting necessary checks during key campaign live dates
● Setup & manage campaigns in related marketing channels, including but not limited to: onsite, notification, in-app message & affiliate
● Drive continuous process optimizations of marketing campaigns based on performance & data
● Collaborate and coordinate stakeholders to plan, execute and monitor performance of the marketing campaigns, including the Merchandising team, Marketing team, Operations team and Technical team
● Determine opportunities to build best practices by identifying trends and competitor movements.
● Be the go-to person for questions on digital channel technical questions, including campaign best practices, tracking, and measurement
Qualifications:
● Bachelor’s degree in Marketing, Business, Communications or related field.
● Proven experience in a marketing campaign role. Prior experience in e-commerce campaign marketing in Shopee, Tiki, Lazada will be advantageous
● Strong understanding of digital marketing strategies as well as written and verbal communication skills
● Ability to work in a fast-paced environment and adapt to changing priorities
● A growth mindset and willingness to experiment and learn from outcomes
● Attention to detail and a commitment to producing high-quality work.
● Displays integrity and ownership over one’s work, successes, and mistakes
Benefits:
- Competitive salary
- Health insurance and other benefit
- Opportunity for professional growth and development
- Dynamic and collaborative work environment
If you are a creative and dynamic Marketing Campaign looking to make an impact in the e-commerce industry, we encourage you to apply. Join us in shaping the future of online shopping at Seedcom.
Dầu nhớt NPOIL – là một trong những công ty chuyên nhập khẩu và sản xuất trong lĩnh vực dầu nhớt tại Việt Nam. Chúng tôi đã và đang nỗ lực hết mình vì một tương lai bay cao, bay xa hơn nữa. Với mục tiêu có thể khẳng định được vị thế của mình trước những đối thủ cạnh tranh nước ngoài.
Được thành lập năm 2009, một trong những năm đầy biến động của nền kinh tế toàn cầu. Dưới sức ép cạnh tranh đó NPOIL ngày một trưởng thành hơn và dần khẳng định được vị trí thương hiệu trong lĩnh vực dầu nhớt, không dừng lại ở đó NPOIL từng là thương hiệu độc quyền của những “đại gia” nước ngoài.
Hiện nay, dầu nhớt NPOIL đã có mặt trên 50 tỉnh thành trong cả nước, với sự cố gắng của ban lãnh đạo nói chung và sự tận tâm, nhiệt huyết của ban cán bộ nhân viên nói riêng. Cùng với sự đóng góp xây dựng của các quý đối tác khách hàng luôn tin tưởng và đồng hành cùng NPOIL giúp NPOIL ngày một phát triển, đứng vững hơn trên thị trường.
Với diện tích nhà máy rộng 5000m2, công suất trên 5000 tấn/tháng và hệ thống dây chuyền công nghệ hiện đại NPOIL đã sản xuất trên 260 chủng loại sản phẩm, nhằm đáp ứng nhiều ngành nghề như: sản xuất, công trình, dân dụng, công nghiệp,.. Không những đáp ứng được nhu cầu tiêu thụ trong cả nước, NPOIL còn xuất khẩu sang một số nước: Châu Phi, Lào, Campuchia, Myanma,..
Dầu Nhớt NPOIL đã vinh dự nhận các giải thưởng: “Top 50 Nhãn Hiệu Cạnh Tranh Việt Nam năm 2011”, “Doanh Nghiệp Xuất Sắc Châu á - Thái Bình Dương năm 2014”, “Ngôi Sao Kinh Doanh Đất Việt 2016”, “chứng Nhận Sản Phẩm - Dịch Vụ Uy Tín Chất Lượng năm 2015”, “Top 100 Thương Hiệu - Nhãn Hiệu Tin Dùng năm 2018”, "Doanh Nhân Khởi Nghiệp Thành Công năm 2019", "Doanh Nghiệp - Doanh Nhân Tư Nhân Tiêu Biểu năm 2019",..
Dầu Nhớt NPOIL tự hào là nhà tài trợ chương trình cuộc thi hoa hậu “Miss World Việt Nam năm 2019”, đồng thời cũng là nhà tài trợ đồng hành đội tuyển bóng đá trong giải vô địch bóng đá “U18 Đông Nam á” và vòng loại “Wold Cup 2022”.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2009: Công ty được thành lập
Mission
Mang theo sứ mệnh phát triển thương hiệu dầu nhớt Việt, NPOIL đang ngày một phát triển mạnh mẽ để khẳng định tên tuổi của mình trên thị trường dầu nhớt từng là sẩn chơi của các thương hiệu lớn nước ngoài đến từ Mỹ, Châu Âu, Hàn Quốc và Nhật Bản.