Việc làm Rey Hotel Hanoi

Cập nhật 19/11/2024 12:44
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Rey Hotel Hanoi
Personal Assistant To General Manager
Rey Hotel Hanoi
37 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển: 15/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Hạ Long - Quảng Ninh

Mô tả công việc

  • Manage the General Manager’s diary to co-ordinate meetings/appointments, and to ensure smooth running of such meetings
  • Screen/handle telephone calls, appointments, mails and emails and take action accordingly
  • Take minutes at the Executive Committee Meeting
  • Coordinate and communicate with various departments and all levels of staff on matters directed by the General Manager
  • Prepare and manage correspondences with internal and external parties for General Manager’s signature
  • Attend to requests from divisional, corporate or owners offices and facilitate it accordingly
  • Attend to residents/patrons’ special requests or complaints that are directed to the General Manager
  • Co-ordinate travel arrangements in a highly efficient manner and prepare detailed travel file accordingly
  • Ensure approval forms are prepared for the General Manager for signature and approval of the Vice President, Operations, e.g. leave application forms, travel approval forms, expense claims reports, etc.
  • Maintain confidentiality of sensitive matters/issues
  • Maintain a high level of professionalism and project a positive image of the organization.

Quyền lợi được hưởng

  • Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
  • Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
  • Opportunity to grow within your property and across the world.
  • Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21.

Yêu cầu công việc

  • Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
  • Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
  • Having secretarial experience and working at Accor is a plus
  • Good communication and customer contact skills
  • Ability to work effectively and contribute in a team
  • Self-motivated and energetic
  • Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

  • Apply on Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

Rey Hotel Hanoi
Rey Hotel Hanoi Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
14 Ly Nam De, Hang Ma Ward, Hoan Kiem District, Hanoi, Vietnam

REY Hotel Hà Nội là một khách sạn tiêu chuẩn 4 sao mới xuất hiện tại Hà Nội. Đây là một công trình vừa được xây mới hoàn toàn và đi vào hoạt động từ quý 01 năm 2024. Với hệ thống cơ sở vật chất được đầu tư hiện đại, đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, REY cam kết mang đến cho Quý khách một kỳ nghỉ tuyệt với cùng những trải nghiệm dịch vụ đáng nhớ.
REY Hotel Hà Nội được thiết kế đơn giản, sang trọng, ấm áp. Các khối nhà bao bọc xung quanh một khu
vườn xanh tươi, một hồ nước trong lành, tạo nên một không gian nghệ thuật, mát lành - một mini resort
giữa lòng phố cổ Hà Nội.
Cho dù ghé thăm Hà Nội vì bất kỳ mục đích gì: du lịch, nghỉ dưỡng, công tác, sự kiện.... REY Hotel Hà Nội chắc chắn là một điểm đến lý tưởng để Quý khách tận hưởng một kỳ nghỉ tuyệt vời, ấm áp và tiện nghi như ở nhà.

Những nghề phổ biến tại Rey Hotel Hanoi

Bạn làm việc tại Rey Hotel Hanoi? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Rey Hotel Hanoi

Rey Hotel Hanoi

Click để đánh giá