Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1/ Job Location: HCM Office & Orvia Farms at Đồng Nai.
2/ Job Purpose: Provide excellent assistance to the General Manager in daily business activities to ensure smoothness and efficiency, including translation support between Vietnamese and English.
3/ Job Description:
- Coordinate communication between the General Manager and internal departments, as well as external partners, stakeholders, and clients, including translation support for effective communication with joint venture partners.
- Facilitate information exchange and reporting on performance of farm, hatchery indices, duck genetics & overall business between the farm and joint venture partners to ensure smooth collaboration and achievement of mutual objectives.
- Manage and maintain confidential files and records, ensuring the security of sensitive information.
- Assist in the preparation of reports, presentations, and other business-related documents.
- Coordinate and follow up on project deadlines, ensuring timely completion of tasks and deliverables.
- Assist and execute projects for the commercialization, planning, and quality activities of Orvia, under the supervision and guidance of the General Manager, ensuring that the company's objectives related to quality, development, and delivery are met.
- Support the General Manager in decision-making processes by conducting research, analyzing data, and preparing recommendations.
- Demonstrate cultural sensitivity and adaptability in all interactions with joint venture partners, stakeholders, and team members, promoting a positive and collaborative work environment.
- Provide day-to-day administrative support to the General Manager, including scheduling appointments, coordinating meetings, and managing correspondence
- Help organize and participate in company events, workshops, and training sessions as required.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Business Administration, Management, or a related field.
- Willing to travel to Farms at Đồng Nai & other destinations as assigned by business
- Minimum of 3-5 years of experience in an executive assistant or similar role, preferably within the genetics or joint venture industry.
- Excellent written and verbal communication skills in English, French, Vietnamese.
- Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
- Strong organizational and time management skills, with the ability to prioritize tasks and meet deadlines.
- High level of professionalism, confidentiality, and discretion.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Knowledge of project management methodologies and tools is a plus.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
REY Hotel Hà Nội là một khách sạn tiêu chuẩn 4 sao mới xuất hiện tại Hà Nội. Đây là một công trình vừa được xây mới hoàn toàn và đi vào hoạt động từ quý 01 năm 2024. Với hệ thống cơ sở vật chất được đầu tư hiện đại, đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, REY cam kết mang đến cho Quý khách một kỳ nghỉ tuyệt với cùng những trải nghiệm dịch vụ đáng nhớ.
REY Hotel Hà Nội được thiết kế đơn giản, sang trọng, ấm áp. Các khối nhà bao bọc xung quanh một khu
vườn xanh tươi, một hồ nước trong lành, tạo nên một không gian nghệ thuật, mát lành - một mini resort
giữa lòng phố cổ Hà Nội.
Cho dù ghé thăm Hà Nội vì bất kỳ mục đích gì: du lịch, nghỉ dưỡng, công tác, sự kiện.... REY Hotel Hà Nội chắc chắn là một điểm đến lý tưởng để Quý khách tận hưởng một kỳ nghỉ tuyệt vời, ấm áp và tiện nghi như ở nhà.