Mô tả công việc
PRIMARY RESPONSIBILITIES
1. Check appearance of Room Attendant
2. Ensure Room Attendant collect their report and go quickly but quietly to their sections.
3. Take down list of departure rooms, expected arrivals, vacant and out-of-order rooms to be checked.
4. Read log book for any special instructions and follow-up. Check with Assistant Housekeeper for additional duties.
5. Inspect Room Attendant’s pantries - to see that it is well stocked. Check its cleanliness i.e. the toilet area. Ensure that there is no rubbish from last-night still not cleared.
6. Inspect guest rooms according to standard given.
7. During your room inspection - inform Room Attendant immediately of any touch-up required. If there is a major repair to be done, inform the Executive Housekeeper immediately if room need to be placed out-of-order, so that Front Office can also be told not to sell the room. Should there be any defects that had been reported but still not done - call the Engineering.
8. Call Room Service to clear their trays, should you see them in the service areas or on staircases.
9. Always be alert for suspicious characters whether they be guest or outsiders or staff.
10. When Room Attendant report to you of any sick guest, immediately notify the Executive Housekeeper.
11. Notify the Assistant Housekeeper if Room Attendant reports to you of any linen and towels were lost from the room. This is to be recorded in the missing item record book.
12. Replace stained or torn linen and towels by returning them to the linen room.
13. Order supplies.
14. Other tasks assigned by Houskekeeping Manager.
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
Education: A diploma or degree qualification. Ability to communicate in English
Experience: At least 2 years of experience in hospitality industry.
Other:
• Hardworking and enthusiastic personality
• Good initiative and creative skills
Yêu cầu hồ sơ
Tọa lạc ngay trung tâm Thành phố Hồ Chí Minh, trên Đại lộ Nguyễn Huệ đẹp như tranh vẽ và sôi động, Khách sạn Sài Gòn Prince là khách sạn 4 sao đầy đủ tiện nghi mang đến một môi trường tinh tế và thoải mái cho cả khách doanh nhân và khách du lịch.
Khách sạn của chúng tôi có nhiều loại phòng độc đáo bao gồm Deluxe, Premier, Executive, Club, Club Suite, Club Grand Suite và Apartment, cùng với Nhà hàng Ocean Queen, King's Lounge, Phòng tập thể dục hiện đại và đầy đủ tiện nghi, Hồ bơi, Club Lounge và Phòng Thương gia Trung tâm. Bổ sung cho những tính năng này là Trung tâm Hội nghị và Sự kiện của chúng tôi có 16 phòng họp và tiệc đa chức năng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành