Mô tả công việc
- Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
- Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.
- Supervises and manages employees. Managing all day-to-day operations.
- Ensures employee recognition is taking place on all shifts.
- Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees.
- Manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
- Handles complaints, settling disputes, and resolving grievances and conflicts, or otherwise negotiating with others.
- Strives to improve service performance.
- Participates in the development and implementation of corrective action plans based on review of comment cards and guest satisfac
- Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.
ENSURING EXCEPTIONAL CUSTOMER SERVICE
- Provides service that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
- Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback and individual coaching when needed.
- Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.
- Handles guest problems and complaints effectively.
MANAGING PROJECTS AND POLICIES
- Implements the customer recognition/service program, communicating and ensuring the process.
- Ensures compliance with all Front Office policies, standards and procedures.
- Monitors adherence to all credit policies and procedures to reduce bad debts and rebates.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive remuneration packages
- Competitive salary | 13th salary month
- 05 working days | 02 days off per week
- Uniforms and nutritious meals in shifts are provided by the Hotel | Free parking for motorbikes and cars
- Discounted rates apply when using services at properties
- Participating in ultimate phenomenal activities for employees
- National and international training courses
- Periodic health check | Accident insurance 24/7
- Opportunity to grow career at the most luxurious 5-star hotel group in the world.
Yêu cầu công việc
- Minimum 5 years experience in the guest services, front desk, or related professional area.
- BA from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major.
Yêu cầu hồ sơ
Contact Number +84 235 3753 333 - Ext: 2257: Ms. Tuyền
Tọa lạc tại cung đường đẹp nhất nối Phú Yên và Bình Định, Seaside Boutique Resort là một bức tranh hoàn mỹ của nghệ thuật kiến trúc và xây dựng. Ngay cạnh bãi biển là hồ bơi rộng lớn, được bao bọc bởi hàng dừa xanh mượt. Xung quanh các ngôi nhà, biệt thự là khu vườn nhiệt đới với nhiều loài thảo mộc đặc trưng của khu vực. Sự giao thoa văn hóa giữa Hy Lạp cổ và Ý cũng được thể hiện trong hầu hết các kiến trúc xây dựng nơi đây, từ các ngôi nhà cho đến khu vực tiền sảnh.Khách nghỉ dưỡng sẽ dễ dàng cảm nhận được sự hiếu khách, nụ cười than thiện cũng như cung cách phục vụ chuyên nghiệp của các nhân viên nơi đây.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
- Seaside Boutique Resort được định nghĩa là một nơi nghỉ dưỡng được bao phủ bởi thiên nhiên, giúp quý khách tạm rời xa và quên đi công việc bận rộn thường ngày. Với thiết kế theo phong cách tân cổ điển hiện đại, đặc biệt với dãy phòng khách sạn hướng biển và biệt thự tuyệt đẹp, chỉnh chu từng góc cạnh sẽ mang lại cho Quý khách sự thoải mái và ấm cúng như khi ở nhà.