Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Mô tả công việc
Welcome customers
Register the customer in the system, confirm the reservation, and obtain payment information
Promote and join the loyalty program, immediately recognize when members visit and provide relevant benefits
Confirm payment information and check payment correctly at check in / out
Receive a deposit for the accommodation fee, pay cash upon request of traveler's checks and exchanges, issue a receipt, register the system, and prepare a report
Take necessary action in response to customer requests and complaints
Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received
Maitain and saving cost with key card, stationary and equipment
Control and Issue Red invoices properly
Participate all training assigned by Supervisor including English training class (if any), job skills training
Good communication and cooperation with Housekeeping, F&B, Guest Relation team, Concierge, Engineering, Finance…
Handle guest’s requests, or escalate to higher levels and/or related departments when need it
Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service
Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state al all times
Quyền lợi được hưởng
* Sales incentives and upselling incentive are applied for some positions/ Hoa hồng bán hàng được áp dụng cho một số vị trí
* Professional and friendly working environment/ Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp
* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh
- 2 days off/ week, 12-14 annual leaves for first year and increase 1 day every 3 years/ 02 ngày nghỉ/ tuần, Phép năm 12 ngày/ năm cho năm đầu tiên và mỗi 3 năm được tăng 1 ngày
- Fairly and clearly overtime compensation scheme/ Chính sách chi trả tăng ca rõ ràng và công bằng
- Pay Social Insurance, Health Insurance and Unemployment Insurance on full salary/ Đóng đầy đủ BHXH, BHYT và BHTN trên mức lương thực tế
- Extra 24h accidental insurance, health care insurance for self and dependants/ Mua thêm BH tai nạn 24/24h, BH sức khỏe cho bản thân nhân viên và người thân
- Many staff trainings and activities organized during the year such as Team Outing, Ring the Golden Bell, Sport Week...etc/ Nhiều hoạt động nhân viên và chương trình đào tạo được tổ chức như Nghỉ mát hàng năm, Rung chuông vàng, Tuần Thể thao...vv
- Uniform, staff meals, fixed - shuttle bus are provided / Được cung cấp đồng phục, suất ăn trong ca và xe đưa đón cho một số ca.
Yêu cầu công việc
- Understanding of F & B and hotel industry and products
- Cooking-related knowledge, including excellent cooking skills and the ability to organize standard recipes
- Ability to introduce and explain menus to F & B team leaders and team members (Education Skills)
Yêu cầu hồ sơ
Shilla Monogram Quangnam Danang resort cung cấp chỗ nghỉ với hồ bơi ngoài trời, chỗ đỗ xe riêng miễn phí, trung tâm thể dục và khu vườn. Trong số các tiện nghi của chỗ nghỉ này có nhà hàng, CLB trẻ em, sảnh khách chung và Wi-Fi miễn phí. Tại đây có phòng xông hơi khô, nhân viên giải trí và dịch vụ phòng.
Những nghề phổ biến tại Shilla Monogram Resort
Bạn làm việc tại Shilla Monogram Resort? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn