Key Accountabilities
Performance Monitoring (10%)
- Develop daily, weekly and monthly reports on team’s productivity & KPI. Monitor & propose to the Deputy Head to adjust KPI if needed to support the business strategy.
- Manage technical projects aimed at improving performance of the team such as: FM Cluster, Partial Delivery, Zalo OA,...
Seller support (70%)
Internal
- Set specific customer service standards
- Ensure customer service is timely and accurate on a daily basis (through collaborating with the internal QA team in developing & monitoring QA criterias & reports.)
- Provide customer feedback to the appropriate internal teams, like operations, commercial & product team
- Collaborate with internal teams (ex: Operations, Product, Commercial team…) to proactively find both short & long term solutions to handle customers’ issues.
- Contribute to and improve Ninja Van's overall processes to enhance Customer Service and Satisfaction
- Establish best practice throughout Contact Reason analysis to feedback with other stakeholders.
External (Seller/Buyer):
- Follow up with customers to identify areas of improvement (though seller visit or reporting/surveys)
- Contribute to improving customer support by actively responding to queries and handling complaints
Team Management (20%)
- Recruit, train and support team on daily operation
- Manage team and evaluate performance
- Establish best practices through the entire technical support process
Key Requirements
- Bachelor Degree & above
- Proven work experience as a CE/ CR/ AM Manager
- Candidates in the Logistics, Express, and E-commerce industries are given preference
- Customer Facing skill
- Hands on experience with help desk and remote control software
- Solid technical background with an ability to give instructions to a non-technical audience
- Customer-service oriented with a problem-solving attitude
- Excellent written and verbal communications skills
- Team management skills
- Customer-service oriented with a problem-solving attitude
- Communication in English
Tập đoàn Nam Group được thành lập vào năm 2015, từ một thương hiệu “trẻ tuổi”, năng động trên thị trường, doanh nghiệp này được điều hành bởi đội ngũ lãnh đạo dày dặn kinh nghiệm trong lĩnh vực bất động sản, đã nhanh chóng tạo nên một hệ sinh thái thực sự vững mạnh. Với định hướng tập trung phát triển các dự án bất động sản, khu nghỉ dưỡng (biệt thự biển, condotel), kiến tạo nên các khu resort đẳng cấp theo tiêu chuẩn quốc tế, tập đoàn Nam Group đã và đang khẳng định năng lực triển khai, nền tảng tài chính của mình khi luôn sẵn sàng trong việc đáp ứng các tiêu chuẩn khắt khe về thiết kế, tiến độ và chất lượng xây dựng.