Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop and implement an annual Customer Care Plan for each brand to retain old customers and increase the rate of returning old customers.
- Coordinate with the Customer Service Department to develop Customer Loyalty programs and budgets for customer groups.
- Monitor, deploy and evaluate Customer Loyalty programs and activities.
- Collect, track and evaluate customer data throughout the entire business system.
- Analyze and manage customer information.
- Build & implement customer care activities, maintain loyalty throughout the system.
- Deploy and coordinate with other department to deliver of effective customer activities.
2. General Duties: Coordinate with the Company/relevant branches/stores to resolve customer complaints for each specific case and issue system warnings to improve the quality of customer service at the system.
3. Partnership Activity: Expand and develop new customers & new revenue sources through building Partnership activities.
4. Improve customer experience - CX:
- Build and deploy general CX activities throughout the system and specific activities in each region to improve customer experience.
- Coordinate with departments and stores to build and implement solutions to improve Voice of customer index.
- Effective CX budget management
5. Other tasks as directed by superiors
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree in Business Management, Marketing or related field
- At least 3 year of experience in the same position, fashion retail industry experience preferred
- Have knowledge about customers, physoclogy and experience in CRM functions.
- Computer soft skills.
- Able to work under high pressure environment and work efficiently to meet deadlines
- Ability to work independently or good sense of team-work
- Negotiation, communication and interview skills
- Good control of documents
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 25 - 35
- Thời gian làm việc: 8:00 - 17:00 from Monday to Friday
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn Nam Group được thành lập vào năm 2015, từ một thương hiệu “trẻ tuổi”, năng động trên thị trường, doanh nghiệp này được điều hành bởi đội ngũ lãnh đạo dày dặn kinh nghiệm trong lĩnh vực bất động sản, đã nhanh chóng tạo nên một hệ sinh thái thực sự vững mạnh. Với định hướng tập trung phát triển các dự án bất động sản, khu nghỉ dưỡng (biệt thự biển, condotel), kiến tạo nên các khu resort đẳng cấp theo tiêu chuẩn quốc tế, tập đoàn Nam Group đã và đang khẳng định năng lực triển khai, nền tảng tài chính của mình khi luôn sẵn sàng trong việc đáp ứng các tiêu chuẩn khắt khe về thiết kế, tiến độ và chất lượng xây dựng.