Mô tả công việc
- Provide upscale guest service experiences for clients throughout their stay
- Ensure clients are properly greeted upon their arrival
- Monitor daily bookings and ensure assigned rooms are prepared prior to check-in
- Coordinate luggage collection and storage
- Oversee check-in and check-out procedures, including reservations and financial transactions
- Promptly address guests' requests, like in-room dining
- Actively listen to and resolve complaints
- Ensure special guests, like disabled people, elderly, children and VIPs, receive personalized services
- Coordinate and manage communication between guests and staff and follow up to ensure we resolve customer concerns
- Inform clients of our hotel services, including breakfast and dining options
- Promote all hotel amenities, conveniences and programs offered
- Manage guest relations team (including Receptionists and Concierges) to ensure we comply with all standards and operating procedures
- Appraise team's performance and produce regular reports
- Liaise with other departments to provide an overall comfortable guest experience.
- Examine daily duties, assign tasks and check on progress
- Analyze customer feedback from hotel guestbook and online reviews and suggest ways to improve ratings
- Recommend local tourist spots, including places to dine, shop and sight-see
- Establish friendly relationships with regular hotel clients
Quyền lợi được hưởng
- Very Attractive Salary
- Working under Accor working environment
- Free Accommodation and 3 meals per day
- Attractive salary + service charge
- Activity: Birthday, Year End Party, Football, Volleyball...
- Training programs from Accor hotels Acadamy
- International working environment
- Accor hotels room rates benefit
Yêu cầu công việc
- Accor Background is a must
- Proven work experience as a Guest Relations Manager, Hotel Manager or similar role
- Understanding of all hotel management best practices and relevant laws
- Proficiency in English; knowledge of other languages is a plus
- Customer service drive with outstanding communication and active listening skills
- Excellent problem-solving and multitasking skills
- Leadership skills along with the ability to motivate a team into high performance
- Ability to work flexible hours
- Strong sense of responsibility and a professional presentation
- BSc degree in Hospitality Management, Tourism, Business Administration or relevant field
Yêu cầu hồ sơ
Zalo: 038 9999 327
Tập đoàn Y tế AMV (AMV GROUP) tiền thân là Công ty Cổ phần Dược phẩm Đức Minh (ALMEDIC JSC) thành lập ngày 27/07/2001, với tầm nhìn trở thành Tập đoàn hàng đầu về Y tế tư nhân. Mang tới thông điệp “An toàn cho cuộc sống của bạn”, AMV Group hiện nay tập trung trong lĩnh vực kinh doanh, phát triển thương mại, hợp tác quốc tế và đầu tư theo 5 ngành hàng chính là:
- Vắc xin
- Sinh phẩm chẩn đoán
- Dược phẩm
- Thực phẩm chức năng
- Dịch vụ y tế.
Sau hơn 19 năm hoạt động, AMV Group đã liên tục phát triển và mở rộng hệ thống sản xuất, kinh doanh, xuất khẩu và đầu tư với 07 công ty thành viên, 20 chi nhánh, văn phòng đại diện ở trong và ngoài nước. Các dự án về các phòng tiêm chủng (SAFPO, POTEC), phòng khám đa khoa (GENTICAL), trung tâm xét nghiệm (FASTEX-Labo), các điểm chăm sóc sức khỏe (POC), các nhà thuốc (Pharmaket) đã và đang được triển khai, phát triển rộng rãi.
AMV Group, với đội ngũ hơn 500 nhân viên có mặt ở 63 tỉnh, thành phố trong cả nước và các nước bạn, chúng tôi tin rằng một phần quan trọng trong sự phát triển của Tập đoàn chính là thành quả của nhịp độ làm việc tích cực và kết nối đồng bộ của các Đơn vị/khối, phòng ban.